השר בנט במרכז הרב: "גם טראמפ יודע שירושלים שלנו"

שר החינוך התייחס להעברת השגרירות האמריקנית לבירה ופנה, בכינוס השנתי לכבוד יום ירושלים, למנהיגי העולם: "תהיו מיוצרי ההיסטוריה.. תכירו בירושלים כבירתה הרשמית של מדינת ישראל לנצח נצחים"

חדשות כיפה משה ויסטוך 14/05/18 06:57 כט באייר התשעח

השר בנט במרכז הרב: "גם טראמפ יודע שירושלים שלנו"
בנט במרכז הרב, צילום: תקשורת שר החינוך

שר החינוך נפתלי בנט השתתף אמש (ראשון) באירוע המרכזי השנתי לציון יום ירושלים בישיבת מרכז הרב וקרא למדינות העולם ללכת בעקבות ארה"ב ולהכיר בירושלים כעיר בירתה של ישראל.

"ירושלים שלנו", אמר יו"ר הבית היהודי בפתח דבריו וציין כי "כאשר עצרת האו"ם החליטה להכריז על ירושלים כגוף נפרד ומנותק ממדינת ישראל, החליט ראש הממשלה דאז, דוד בן גוריון, להעביר את כנסת ישראל ומשרדי הממשלה מתל אביב לירושלים".

לדבריו, בן גוריון "ידע אז מה שידע דוד המלך 3,000 שנים קודם - ירושלים שלנו! במשך 2,000 שנות גלות בכל רחבי תבל - ירושלים שלנו. אותם צנחנים לפני 51 שנה ידעו בליבם - ירושלים שלנו. וכשאנחנו יודעים שירושלים שלנו, הכוח הזה מקרין לכל העולם עד שזה מגיע ללבבו של ידידנו הגדול, נשיא ארה"ב, וגם הוא מבין: ירושלים שלנו".

קרא למנהיגי העולם להכיר בירושלים. שר החינוך

קרא למנהיגי העולם להכיר בירושלים. שר החינוךצילום: תקשורת שר החינוך

בנט התייחס להעברת השגרירות האמריקנית לעיר הבירה היום ושיבח את נשיא ארה"ב, "הנשיא טראמפ קיבל החלטה אמיצה אבל אנחנו כבר ידענו - ירושלים היא בירתנו משחר ההיסטוריה ולנצח נצחים"

שר החינוך שיבח את האכסניה,  ישיבת מרכז הרב, שמארחת מדי שנה את מנהיגי ישראל ביום ירושלים ואמר כי "בזכות מנהיגי הישיבה, תלמידיה ורבניה, חזונו של הרב קוק זצ"ל מוסיף קומה בכל יום ויוצאים אלפי בוגרים שנושאים את דגל הישיבה לכל מקום אליו הם מגיעים - שילוב של חיי תורה וחיי מעשה".

לסיום, קרא יו"ר הבית היהודי למדינות העולם: "אל תפספסו את פעמי ירושלים. תהיו מיוצרי ההיסטוריה ולא ממחמיציה. תכירו בירושלים כבירתה הרשמית של מדינת ישראל לנצח נצחים - היום. ההזדמנות היא שלכם, האם תיזכרו כאלו שהובילו או כאלו שחיכו".