סיבוב פרסה? הרב שרלו: "מקומי אינו בהפגנות האלה"

אחד מראשי 'צהר' התבטא בנושא ההפגנות נגד השחיתות וציין כי "מלכתחילה כתבתי שאני הולך פעם אחת אמרתי את דבריי, ואין לי שום סיבה להמשיך להיות שם". עם זאת הוא הבהיר, "אני לא מצטער שהלכתי"

חדשות כיפה משה ויסטוך 31/12/17 14:17 יג בטבת התשעח

סיבוב פרסה? הרב שרלו: "מקומי אינו בהפגנות האלה"
לא מתחרט שהפגין, אך לא מתכוון ללכת שוב. הרב שרלו, צילום: אלנתן גוטווירט

הרב יובל שרלו הצהיר היום (א'), בדיון שהתפתח בטוויטר, כי הוא אינו מתכוון להגיע לעוד הפגנות, זאת על רקע דבריו של יו"ר התנועה למען איכות השלטון אליעד שרגא נגד ח"כ דודי אמסלם.

"מקומי אינו בהפגנות האלה", צייץ הרב שרלו בתגובה לשיתוף סרטון המתקפה של שרגא על אמסלם, "הייתי פעם אחת, עשיתי מה שעשיתי, ואני מתרחק משם".

לא יבוא יותר להפגין. הרב שרלו

לא יבוא יותר להפגין. הרב שרלוצילום: צילום מסך מטוויטר

בהמשך התפתחו דין ודברים בינו לבין גולש אחר, עד שלבסוף כתב הרב כי הוא לא מצטער על שהלך להפגנת השמאל נגד נתניהו והשחיתות.

"הבה נעשה סדר: אני לא מצטער שהלכתי לשם", הוא הדגיש והסביר כי "צריך לחפש את אנשי האמת שכן קיימים; צריך לחצות את המחנות; ובעיקר - צריך לחיות ביושר, בלי מניפולציות פוליטיות. מלכתחילה כתבתי שאני הולך פעם אחת, אמרתי את דבריי, ואין לי שום סיבה להמשיך להיות שם".

צפו בדברים של אליעד שרגע על יו"ר הקואליציה ח"כ דודי אמסלם מהליכוד שהובילו לדברי הרב שרלו:

כזכור לפני כשבועיים הלך אחד מראשי רבני צהר להפגנה בשדרות רוטשילד ואמר כי בין היתר כי "שחיתות מהווה סכנה אסטרטגית לחברה בישראל".

לדבריו, "משמעותה של שחיתות זה ניצול כוח בידי מה שניתן לו הכוח, כוח שמשתמשים בו לא למטרות שניתנו לו. הכוח חיוני אבל מסוכן ויכול לדרדר את המדינה לתהומות. הנביאים הזהירו את נושאי הכוח מפני הכוח השלטוני. היא עלולה להוביל להחלטות לא ענייניות כמו הון-שלטון ועוד".

בראיון שנתן השבת שותפו של הרב שרלו להנהגת הארגון, הרב דוד סתיו, לעיתון 'שביעי' הוא ציין שעל אף ההערכה הגדולה שהוא רוחש לחברו, לדעתו במקרה הזה הוא טעה, "הרב שרלו הוא ענק גם אם לעיתים אני לא מסכים איתו, כמו במקרה הזה"