הרב רימון: "לימוד תורה הוא מרכז עולמו של כל יהודי, ובוודאי של מי שרוצה להתעמק בעולם האקדמי והטכנולוגי"

במרכז האקדמי לב בירושלים יחלו ללמוד בחודש אלול הקרוב בתוכנית ייחודית ברוח חודש הרחמים והסליחות שתשלב לימודי קודש בבית המדרש, לצד קורסי הכנה אקדמיים

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/07/17 12:05 כו בתמוז התשעז

הרב רימון: "לימוד תורה הוא מרכז עולמו של כל יהודי, ובוודאי של מי שרוצה להתעמק בעולם האקדמי והטכנולוגי"
הרב רימון בשיעור, צילום: המרכז האקדמי לב

במרכז האקדמי לב בירושלים יחלו ללמוד בחודש אלול הקרוב בתוכנית ייחודית ברוח חודש הרחמים והסליחות – "אני ללב ואת לטל"- שמשלבת לימודי קודש ושיעורים אינטנסיביים בבית המדרש, לצד תחילת הלימודים האקדמיים במסלולים השונים. בית המדרש של המרכז בראשות הרב יוסף צבי רימון מעביר לאורך החודש (בדומה לשאר חודשי השנה) לימודי קודש ברמה  הגבוהה ביותר, כאשר הלימוד בבית המדרש בחודש אלול יכלול תגבור של ראשי ישיבות, ור"מים מובילים שיגיעו מישיבות הסדר וישיבות גבוהות מובילות בארץ, שיעבירו לאורך התקופה שיעורים למאות הסטודנטים  הלומדים בבית המדרש. כמו כן, לימודי המדרשה של קמפוס טל לבנות יכללו במהלך חודש אלול שיעורים וימי עיון, שבהם ייקחו חלק גם בנות מאולפנות שונות ברחבי הארץ.

 

ראש בתי המדרש של המרכז האקדמי לב וראש מרכז הלכה והוראה, הרב יוסף צבי רימון: "לימוד תורה הוא מרכז עולמי של כל יהודי, אך בוודאי של אדם שרוצה להתעמק ולהצליח בעולם האקדמי והטכנולוגי. לימוד התורה, יש בו חשיבות לכשעצמו, אבל פרט לכך לימודי אקדמיה שנובעים מעולמה של תורה, הופכים להיות לימודים של שליחות, חזון ומעוף ועתידים בעז"ה להגיע לתוצאות משגשגות ומשמעותיות ללומד, לעם ישראל ולעולם. זכינו במרכז האקדמי לב לשלב את כל אלו ברמה גבוהה, בלימוד משמח ומאיר השואף להתמלא ביראת ה' ובאהבתו".

ראש מנהל תלמידים וסמנכ"ל המרכז האקדמי לב אלי שלמן: "המרכז כמוסד בעל אופי ייחודי שחרת על דגלו מובילות אקדמית לצד לימודים תורניים, רואה חשיבות רבה בלימודי הקודש לאורך חודש אלול בפרט ובמהלך השנה בכלל, כאשר הדבר משתלב היטב עם הלימודים האקדמיים שמרביתם מתחילים בסמסטר קיץ (הוא אלול) כך, שהתלמידים יגיעו לימים הנוראים עם הכנה רוחנית ותורנית שבוודאי תעניק להם כוחות להמשך מסלול הלימודים לאורך השנה. אין ספק כי הסיבה העיקרית לכך שבוגרי המרכז מגיעים להישגים כה רבים טמונה בתפיסת העולם עליה מושתת המרכז הדוגלת בשילוב החיוני בין לימודי בית המדרש ולימודים אקדמאיים".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן