הרב אליקים לבנון: להחריף את המאבק אם לא יהיו תוצאות

"בית יהודי משמעותו תנועה חופשית בלי לחשוש מבקתבים ופיגועים" אמר הרב לבנון באוהל המחאה והוסיף כי רק הפחדנים מתבצרים וממגנים את עצמם

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/11/17 20:51 יב בחשון התשעח

הרב אליקים לבנון: להחריף את המאבק אם לא יהיו תוצאות
הרב אליקים לבנון, צילום: נתי שוחט, פלאש 90

הרב אליקים לבנון ביקר באוהל המחאה של המשפחות השכולות וראשי ההתיישבות  וקרא להם להחריף את המאבק באם לא יהיו תוצאות. הרב לבנון נפגש במקום עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן ועם המשפחות השכולות ואמר: "בימים אלו נמצא ראש הממשלה באירועי 100 שנה להכרזת בלפור באנגליה, הצהרת בלפור שקראה להקמת בית יהודי בארץ ישראל. בית יהודי משמעותו תנועה חופשית במדינה שלנו בין השאר בלי לחשוש מבקתבים ופיגועים מבלי אפשרות להתגונן, לא לחשוש מחדירה של מחבלים לישובים שאינם מוגנים. אנחנו לא מתבצרים מאחורי מערכות בטון ומבצרים.  הפחדנים מתבצרים".

הרב לבנון עם יוסי דגן

הרב לבנון באוהל המחאה דגןצילום: יחצ

הרב לבנון פנה לממשלה ואמר כי לא יכול להיות שלא ימצאו מקורות מימון לכך, מדובר על נשים וילדים שנוסעים בכבישים ובחיי אדם. "אנחנו כרבנים נעמוד לצד ראש מועצת שומרון כתף אל כתף. אם צריך אנחנו נייעץ לו להחריף את המאבק אני קורא לשרים להחריף את הלחץ על הממשלה ולמצוא את התקציב להצלת חיי אדם" הוסיף.

יוסי דגן ראש מועצת שומרון אמר: "אני מתבייש שהגענו למצב הזה שאנחנו נאלצים לשבת מול בית ראש הממשלה בשביל להציל חיי אדם באם לא תהיה ברירה אנחנו נחריף את המאבק"

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן