"העם אמר את דברו". המיזם שרוצה לפצות את אזריה עמד ביעד הראשון

550 אלף ש"ח, זה הסכום שתומכיו של הלוחם לשעבר שמרצה את עונשו בבית הכלא, מעוניינים להעניק לו ולמשפחתו. השלב הראשון שעמד על 220 אלף הושג במלואו כמעט חודש לפני מועד הסיום. אחת היוזמות: "לא, לא סיימנו. ממשיכים בכל הכח"

חדשות כיפה משה ויסטוך 05/09/17 07:14 יד באלול התשעז

"העם אמר את דברו". המיזם שרוצה לפצות את אזריה עמד ביעד הראשון
עמדו ביעד. דך התרומות לאלאור אזריה, צילום: צילום מסך

כחודש לאחר שהחל וכמעט מחודש לפני שהוא מסתיים, פרוייקט מימון ההמונים לטובת אלאור אזריה צלח אמש (שני) את השלב הראשון שעמד על 220 אלף שקלים. 

"לא, לא סיימנו", כתבה אחת היוזמות איילת לאש בדף הפייסבוק שלה וסימנה את היעד הבא, "ממשיכים בכל הכח! העם אמר את דברו! היעד הבא: 350,000".

אזריה ובני משפחתו לפני הכניסה לכלא

אזריה ובני משפחתו לפני הכניסה לכלאצילום: פלאש 90. אבי דישי

ביום שאזריה, שהורשע בהריגת מחבל מנוטרל בחברון ונידון לשנה וחצי מאסר, החל לרצות את עונשו נפתח המיזם בו נכתב בין היתר כי "עמוד השדרה הלאומי לצערנו מת ולמרות זאת (ואולי בגלל) אנחנו החברים של אלאור החלטנו שאנחנו מלווים אותו ואת משפחתו יום יום, שעה שעה, דואגים להם, מגייסים מימון לתמיכה בהם, ומראים שעם ישראל לא נוטש אותם! ובנוסף...לוחם מצטיין הולך לכלא, האויב צוהל,  וחיילנו מתוסכלים...!".

יעד הגיוס הסופי עומד על 550,000 שקלים, לפי חישוב של אלף שקל על כל יום שאזריה יהיה נתון בכלא בשנה וחצי הקרובה. והשלב הראשון, שכאמור עמד על 220,000, נכבש הרבה לפני הזמן שהוקצב לו.