העוגה המיוחדת ששלח ראש הממשלה לילדי 'עלה'

מה עשו בני משפחת נתניהו עם עוגה מיוחדת בצורת חולצת בית"ר ירושלים שקיבלו? החליטו להעביר אותה לסניף הירושלמי של המרכז שמטפל בילדים ובמבוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית. מנכ"לית המרכז: "התרגשנו מאוד מהמחווה האנושית של ראש הממשלה ומשפחתו"

חדשות כיפה משה ויסטוך 15/10/17 10:37 כה בתשרי התשעח

העוגה המיוחדת ששלח ראש הממשלה לילדי 'עלה'
העוגה וילדי המרכז, צילום: מרכז עלה ירושלים

ב-'מרכז עלה' ירושלים היו עסוקים בהכנות אחרונות לכניסת חג שמחת תורה כשלפתע קיבלו שיחת טלפון מפתיעה. על הקו היו אנשי ראש הממשלה שמסרו כי הם נתניהו ומשפחתו מעוניינים לשלוח אליהם עוגה מיוחדת בצוארת חולצת קבוצתם האהודה בית"ר ירושלים.

במרכז, המטפל בילדים ובמבוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית, הופתעו לגלות שראש הממשלה רעייתו ובניו החליטו לשלוח להם את עוגת השוקולד המעוצבת.

העוגה שקיבל אבנר נתניהו

העוגה שקיבל אבנר נתניהוצילום: מרכז עלה ירושלים

בהמשך התברר שבנו הצעיר של נתניהו, אבנר, קיבל את העוגה מחבריו לאור אהדתו את קבוצת בית"ר ירושלים. בני המשפחה החליטו לא להשאירה אצלם וביקשו להעביר אותה למרכז כדי לשמח את השוהים בו. לדברי אנשי המקום העוגה הגיעה לפני כניסת החג והדבר עורר התרגשות רבה בקרב הנוכחים.

מנכ"לית עלה ירושלים, שלומית גרייבסקי, סיפרה: "התרגשנו מאוד מהמחווה האנושית של ראש הממשלה ומשפחתו ואנו מאחלים לו ולכל עם ישראל חג שמח ושנה טובה של המשך עשייה למען החברה בישראל"