הנער שנדקר: פלסטינים תקפו אותי וניסו לגרור אותי לכפר

הנער שנדקר היום בסמוך ליישוב עדי עד בבנימין מספר כי הוא הלך להתבודד וששלושה פלסטינים עשו לו מארב, תקפו אותו וניסו לגרור אותו לכפר

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 26/01/19 22:02 כ בשבט התשעט

הנער שנדקר: פלסטינים תקפו אותי וניסו לגרור אותי לכפר
הנער שנדקר בעדי עד, צילום: באדיבות המצולם

האירוע בעדי עד: הנער שנדקר היום באזור הישוב עדי עד בבנימין אומר כי שלושה ערבים תקפו אותו וניסו לגרור אותו לכפר הסמוך. "הצלחתי בנס לברוח ולהזעיק את כיתת הכוננות."

אירוע ירי חריג אירע היום (שבת) סמוך לישוב עדי עד שבבנימין. מטיילים באזור הישוב נתקלו במארב של פלסטינים. אחד המטיילים נדקר והמטיילים הזעיקו את כיתת הכוננות שהגיעה למקום. על פי החשד, הכוח של כיתת הכוננות ביצע ירי לעבר הפלסטינים וכתוצאה מכך, פלסטיני אחד נהרג וכמה פלסטינים נפצעו. 

הנער שהנדקר בשבת מספר על האירוע ואומר כי: "בשבת הלכתי לעשות התבודדות כמאתים מטר מהיישוב, הגעתי ופתאום ראיתי שלושה ערבים, שעשו לי מארב, הם תקפו אותי, הרביצו לי, וניסו לגרור אותי לכפר. הצלחתי לברוח לעדי עד, ובדרך הבנתי שנדקרתי ביד, ראיתי דם, הזעקתי את כיתת הכוננות, והם פתחו במרדף אחרי התוקפים." מספר הנער.

כמו כן, משטרת ישראל הודיע על פתחה חקירה בעקבות האירוע בעדי עד. הערב, מפקד מחוז ש"י ניצב משה ברקת, הטיל על היחידה המרכזית של מחוז ש"י לנהל את חקירת האירוע. כבר בשלב זה עוסקים חוקרי היחידה בביצוע פעולות ראשוניות ובכללן גביית עדויות מגורמים שונים שנכחו באירוע, איסוף ממצאים וניתוחם וזאת במטרה להתחקות אחר ההתרחשויות והנסיבות של האירוע.