העיתון החרדי במתקפה על ארגוני הר הבית: "טירוף משיחי"

העיתון החרדי, "יתד נאמן", יצא במתקפה חסרת תקדים נגד הארגונים שמעודדים עלייה להר הבית והקרבת קורבן לפסח: "סילוף ההלכה ושימוש נלוז ביהדות לפעולות מסוכנות שעלולות להביא לפיקוח נפש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/04/23 09:19 יג בניסן התשפג

העיתון החרדי במתקפה על ארגוני הר הבית: "טירוף משיחי"
הר הבית, ארכיון, צילום: מנהלת הר הבית

"יתד נאמן", העיתון החרדי-ליטאי המזוהה עם "דגל התורה" יצא הבוקר (ג') במתקפה חסרת תקדים נגד ארגוני הר הבית המעודדים עלייה עם קורבן פסח. "אסור הלכתית ומסוכן: טירוף משיחי ולאומני", נכתב בכותרת של העיתון החרדי.

עוד הוסיפו וציינו כי "זעם ביהדות הנאמנה, בארץ ובעולם, על סילוף ההלכה ושימוש נלוז בכביכול ביהדות לפעולות מסוכנות שעלולות להביא לפיקוח נפש. רבנים ופוסקי הלכה מכל החוגים והעדות הוקיעו את התוכנית הנלוזה הן מבחינה הלכתית והן מחשש שתסכן את יהודי ארץ והקודש ותפקיר את יהדות הגולה לנקמה קשה של הטרור הישמעאלי, בפרט בימי הרמאדן המתוחים והמועדים לפורענות רח"ל".

דגלי חמאס ואש"ף בהר הבית, ארכיון

דגלי חמאס ואש"ף בהר הבית, ארכיון צילום: Jamal Awad/Flash90

בן גביר לחדשות כיפה:  "הייתי משלם במשרתי כדי לעלות להר הבית"

בראיון לחדשות כיפה, התייחס השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר להיערכות לקראת חודש הרמדאן בהר הבית. "לא מקובלת עלי המדיניות שברמדאן אין אכיפת חוק, אין מציאות כזאת", אמר השר לביטחון לאומי.

בן גביר, נותן גיבוי לשוטרים

בן גביר, נותן גיבוי לשוטרים צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בן גביר הביע את רצונו לעלות להר הבית. "זאת טעות מאוד מאוד גדולה זה מביא תוצאה הפוכה. גם בהר הבית זה המדיניות שלי, זה מקום קדוש קודם כל לעם היהודי, כמו שלא צריך לסגור לערבים בחג יהודי אז גם לא ליהודים בחג ערבי. הייתי משלם במשרתי כדי לעלות להר הבית, אני מתכנן לעלות שוב". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן