הכניסה הגדולה בשנה: אלפי מתפללים בקבר יוסף

לרגל יום ספירת העומר יסוד שביסוד המיוחס בקבלה ליוסף הצדיק, הגיעו כ-6,000 בני אדם לתפילה בקברו שבשכם, בהם השר אריאל וח"כ יוגב. דגן: "נמשיך להביא רבבות לאחד המקומות ההיסטוריים והחשובים לעם היהודי"

חדשות כיפה דויד ליבנה 11/05/18 09:50 כו באייר התשעח

הכניסה הגדולה בשנה: אלפי מתפללים בקבר יוסף
המתפללים בכניסה הגדולה ביותר בשנה לקבר יוסף, צילום: מועצה אזורית שומרון

יותר מ-6,000 איש נכנסו הלילה (ו') לקבר יוסף שבשכם, בכניסה הגדולה בשנה שהתקיימה לרגל יום ספירת העומר - יסוד שביסוד - המיוחס בקבלה ליוסף הצדיק. הכניסה התקיימה לאחר שלפני כשבועיים שיפצו באישון לילה אנשי המועצה האזורית שומרון, קציני וחיילי חטיבת שומרון ואנשי מנהלת קבר יוסף את המתחם לקראת הכניסה הגדולה. 

בין הנכנסים היו גם שר החקלאות אורי אריאל, ח"כ מוטי יוגב, סגן ראש מועצת שומרון דוידי בן ציון, מח"ט שומרון אל"מ גלעד עמית, קצין הגמר איוש סא"ל שמעון שטרית, קצין הגמ"ר שומרון שלומי כהן, ראש המועצה לשעבר גרשון מסיקה, וראש מנהלת קבר יוסף נתנאל שניר. 

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, אמר הלילה: "יש לנו זכות גדולה לעמוד כחומה בצורה להגנה ולשמירה על אחד המקומות ההיסטוריים והחשובים לעם היהודי. הכניסה הגדולה הלילה ואלפי המתפללים המגיעים מכל רחבי הארץ והעולם הם הוכחה נוספת לכך שעם ישראל לא שוכח את המקומות הקדושים לו, כנגד כל הסיכויים, כנגד אלפי שנות גלות, כנגד ניסיונות מבית ומחוץ להרחיק אותנו מהמורשת שלנו ומהמקומות הקדושים לנו. אנו נמשיך לעמוד, לדאוג, להגן ולהביא רבבות לקבר יוסף ולשאר המקומות הקדושים בעלי החשיבות ההיסטורית לעם היהודי". 

ח"כ יוגב והשר אריאל בקבר יוסף

ח"כ יוגב והשר אריאל בקבר יוסףצילום: מועצה אזורית שומרון

שר החקלאות אורי אריאל אמר במקום: "באנו לכאן כדי להתפלל על עם ישראל ועל בטחונו. נמשיך להתפלל בקבר יוסף ונדרוש לשוב ללמוד ולהתפלל כאן גם ביום". 

ח"כ מוטי יוגב הוסיף: "התרגשות וזכות גדולה הייתה להיכנס הלילה להתפלל בקבר יוסף הצדיק שבשכם. בזכות המועצה האזורית שומרון, באבטחת צה"ל ובהשתתפות אלפי מתפללים, פקדנו את קברו של יוסף הצדיק בלילה של מידת יסוד שביסוד, להתפלל על אחדות ישראל, הצלחתם של צה"ל וכוחות הביטחון ותפילות נוספות לקוממיות בארצנו ולבניין שלם". 

ראש מועצת שומרון הודה לחטיבת שומרון לחיילי צה"ל ולמנהלת קבר יוסף על הפעילות והסיוע בהבאת עשרות אלפים מדי שנה להתפלל בקבר ולממש את זכותו של עם ישראל על המקום.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן