כתב אישום נגד מבצע הפיגוע בירושלים: "השפעת החומר הנלמד בבתי הספר ברש"פ"

מחקירתו של יאסין אבו אלקרעה, שפצע את המאבטח אשר אלמליח באורח קשה בפיגוע הדקירה בתחנה המרכזית בבירה, עלה כי הוא הושפע מההסתה ברשתות החברתיות ומהחומר "הנלמד בבתי הספר ברש"פ", כפי שציינו בשב"כ

חדשות כיפה משה ויסטוך 28/12/17 11:10 י בטבת התשעח

כתב אישום נגד מבצע הפיגוע בירושלים: "השפעת החומר הנלמד בבתי הספר ברש"פ"
המחבל דוקר את אלמליח, צילום: צילום מסך ממצלמות האבטחה

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר (ה') כתב אישום נגד המחבל שדקר לפני מספר שבועות את המאבטח אשר אלימלך בכניסה לתחנה המרכזית בירושלים ופצע אותו קשה.

המחבל, יאסין אבו אלקרעה מהכפר ואדי פרעה הסמוך לשכם, נכנס לישראל באופן לא חוקי ודקר לפני כשבועיים את אלימלך בפלג גופו העליון.

מקירת השב"כ עלה כי הפיגוע תוכנן על ידו וללא מעורבות גורמים נוספים, כשאבו אלקרעה הושפע בין היתר מההסתה ברשתות החברתיות נגד ישראל על רקע הכרזת טראמפ על ירושלים כבירת המדינה.

ממצאים נוספים לימדו כי המחבל כתב צוואה שבה ציטט מדברי שהידיםכפי שהם מוזכרים בספרי הלימוד של מערכת החינוך הפלסטינית. "פיגוע זה מדגיש את ההסתה הקשה לה חשופים הפלסטינים באיו"ש", אמרו בשב"כ, "ואת השפעת החומר הנלמד בבתי הספר ברש"פ, כגורם מדרבן ומעורר השראה לפיגועי טרור נגד ישראלים".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן