הזוועה האמתית במעשי יאיר נתניהו

את הרב אילעאי עופרן לא הטרידו נושא אבטחת בנו של ראש הממשלה והקשרים כביכול של אביו עם טייקוני גז. מה שזיעזע אותו במיוחד זו ההתעלמות מאותה "חשפנית" שגופה חולל. לא הזדעזתם? קבלו 5 עובדות על הזנות בישראל

חדשות כיפה הרב אילעאי עופרן 09/01/18 12:02 כב בטבת התשעח

הזוועה האמתית במעשי יאיר נתניהו
יאיר נתניהו, צילום: מארק ישראל סלם-פלאש 90

"יאיר נתניהו צריך להתנצל בפני חברתו לשעבר, בפני מאבטחיו, בפני אביו ואולי גם בפני העם בישראל" כך סיכמו את הדיון הבוקר באחד מערוצי החדשות.

עוסקים בלי הרף בכל מי שנפגע מהסיפור הזה, חוץ מהאדם היחיד שבאמת נפגע, בגופו, בנפשו, בשורש נשמתו. אישה אחת שלא תעלה לשידור בשום ערוץ ואף עיתונאי לא יתקשר אליה.

את שמה לא נדע לעולם ואת פניה לא נכיר. זאת שחבורת הגברים ההוללת מכנה שוב ושוב "חשפנית" או "זונה".

רגע קט אחרי שהם חיללו את גופה ועשקו את נשמתה, ניצלו והשחיתו ושרטו בנפשה, הם ממשיכים לצחוק ולשמוח, בלי שמץ של בושה או חרטה ובלי קמצוץ רגשות אשם. זו הזוועה, שם העוול. כל השאר תפל וטפל, הבל חסר חשיבות.

רק בעת האחרונה היה לנו חבר כנסת שפורסם כי סרסר לזנות, אלוף בצה"ל שתועד מבלה במועדון חשפנות ומנהל עמותה ידועה שהוקלט מציע שירותי זנות. על זה צריך היה להרעיש עולמות, לקבוע תענית, לעצור את יום הלימודים או להשבית את המשק.

עד שזה יקרה, לפחות דברו היום עם הילדים או התלמידים שלכם (גם הם הרי שמעו חדשות). למדו אותם שזה לא מצחיק, לא שובב, לא גברי ובטח לא מקובל. ספרו להם 5 עובדות חשובות. רק חמש:

1. הגיל הממוצע בעולם לתחילת עיסוק בזנות הוא 14.
2. רוב הנשים העוסקות בזנות נפגעו מינית בילדותן.
3. שלושת רבעי מהנשים בזנות חוו אלימות פיזית קשה ואונס.
4. מעל 90% מהן מעידות כי היו רוצות להיחלץ ממעגל הזנות.
5. תחזיקו חזק - בישראל יש כ-12,000 נשים בזנות.

הרבה שנים לא הבנתי למה רש"י מפרש שרחב הזונה הייתה "מוכרת מזונות", אבל היום זה ברור לי היטב - רש"י הבין כי הדגל המוסרי השחור הוא כה ברור וחד, עד שלא ייתכן להעלות על הדעת שזנות היא מקצוע.

הכותב הוא רב קבוצת יבנה וראש מכינת 'רוח השדה'

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן