די לשיימינג על שרה נתניהו

לרבקה שמעון נמאס מהשיימנג שעושים לשרה נתניהו : "אנחנו לא רוצות לדעת מה כל אחד מהילדים של שרינו ויועצינו עושים בחדרי חדרים. אף אחד לא מושלם והתורה לא ניתנה למלאכי השרת"

חדשות כיפה רבקה שמעון 30/01/18 14:07 יד בשבט התשעח

די לשיימינג על שרה נתניהו
שרה נתניהו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

היה היתה תקופה, אי אז בימים ,בה היית לחוצה. תקופה עמוסה, רגשות התרוצצו בך, כולם עיצבנו  אותך.
את מכירה את ההרגשה. אף אחת לא מתחמקת ממנה. את בתחושה שאף אחד לא מבין אותך.  אז צעקת על ילד, על עובדת, על בעלך ועל השכנה. כל אישה מכירה מצבים כאלה בחייה. לכולן זה קורה. אלא מה, את לא מעניינת את אף אחד וכולי תקווה שאף אחד לא מקליט אותך. אף אחת לא תשמח שמישהו יקליט אותה ואחרי עשר שנים יפרסם את הצעקות שצעקת על מישהו לכל עם ישראל . תרחיש נוראי!
די לנו מיום הדין, בו יראו לנו בוידיאו, אי שם במרומים, בבית דין של מעלה ,איך התנהגנו, מה עשינו, מה צעקנו והכי חמור- איפה עצמנו עיניים ושתקנו! אוי לנו מיום התוכחה.
אשת ראש הממשלה שלנו, הגב' שרה נתניהו, אשה רבת פעלים.  היא לא אישה מושלמת. גם את לא מושלמת.  אף אחת לא מושלמת. לכולן חולשות ופחדים. לפעמים משחררים קיטור.
בקצור, די!!!! קצה נפשנו בשיימינג הזה שעושה התקשורת לשרה נתניהו, אשת ראש הממשלה שלנו.
ואת מי זה מעניין? למה שזה יעניין אותי מה היא אמרה, צעקה בשנת 2009? זוהי סתם רכילות ולשון הרע.

אני עוצרת רגע וחושבת לעצמי.
בתור ציבור נשים דתי אנו לוקחות חלק באין ספור סבבים של שמירת הלשון. בכל בית על המדף ספרו של ה"חפץ חיים" מונח  לצד התנ"ך של קורן  .כשהיינו קטנות שרנו בהתלהבות  " מי האיש החפץ חיים". למדנו, וחלק מאתנו מורות- מלמדות את החומרה הגדולה שבהוצאת שם רע והקשבה, שמיעה לדיבורים של לשון ורכילות. חומרה גדולה מאד. לשון הרע ורכילות זה דבר מאוס, פגום. לא עלינו, חוטפים על זה צרעת בתורה ומוציאים מחוץ למחנה. אנחנו נוהגות לעשות סבב שמירת הלשון כסגולה למישהי שתתחתן או תפקד בזרע של קיימא ולא שמות לב למה שמתרחש מול עינינו.
אנחנו הוזהרנו שלשון הרע והוצאת דיבה היא שפיכות דמים ממש. לאדם פרטי, אנונימי , קל וחומר לאיש ציבור.

איך אנחנו, נשים  בישראל, משתפות פעולה ושותקות מול ההשמצות האלה על שרה נתניהו. החלטנו כמה נשים מודאגות לומר: די לכם. תעזבו אותה ואת הילדים שלה בשקט. אנחנו לא רוצות לדעת מה כל אחד מהילדים של שרינו ויועצינו עושים בחדרי חדרים. אף אחד לא מושלם והתורה לא ניתנה למלאכי השרת.
אם יש ענין פלילי, חשד לנזקי ממון, מעילה בתפקיד, לשם כך יש בית משפט ויש משטרה.
הוצאת שם רע לשרה נתניהו זו שפיכות דמים שעושה התקשורת ואנחנו שותקים.
רחמי עליה. לא די לה שהיא מקריבה את חייה, שעות הפנאי שלה, הפרטיות, המשפחתיות, שעות השינה לטובת התפקיד של בעלה. מי היתה מוכנה לחיות תחת זכוכית מגדלת עשרים וארבע שעות?? במקום שנעריך אותה ,נגיד לה תודה ,אנחנו מביישים אותה, מזלזלים בה, ומשתפים פעולה בשתיקה מול התקשורת.
אני מרגישה פה עוול גדול. די לכם, מושחתי תקשורת! נמאסתם!!
 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן