דיווחים בסוריה: ישראל תקפה ליד דמשק

כלי תקשורת ממלכתיים דיווחו כי חיל האוויר הישראלי תקף יעד בפרברי הבירה, באזור שבו נמצא מכון מחקר צבאי. "מערכות ההגנה שלנו השמידו את רוב הטילים ששוגרו", נטען

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/02/18 08:53 כב בשבט התשעח

דיווחים בסוריה: ישראל תקפה ליד דמשק
ארכיון: מטוס של חיל האוויר בפעולה, צילום: פלאש 90. עופר צידון

חיל האוויר הישראלי תקף יעד בפרברי דמשק וזכה לתגובה מצד מערך ההגנה האווירי של הצבא הסורי, כך דיווחו הבוקר (ד') כלי תקשורת ממלכתיים בסוריה. 

בתחנת הטלוויזיה הסורית הממלכתית נאמר כי "מערכות ההגנה האווירית של סוריה פעלו נגד תוקפנות ישראלית חדשה בפרברי דמשק". בהמשך נטען כי "מערכות ההגנה שלנו השמידו את רוב הטילים ששוגרו".

על פי הדיווחים, התקיפה בוצעה נגד מכון מחקר צבאי באזור ג'ומראיא שבפרברי הבירה, שכבר הותקף בעבר. לפני כחודשיים בוצעה תקיפה נוספת באזור, שגם היא יוחסה בכלי התקשורת המקומיים לישראל.

אתמול סיירו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרי הקבינט המדיני-ביטחוני ברמת הגולן, וקיבלו סקירות ביטחוניות מפי הרמטכ"ל, מפקד פיקוד הצפון ומפקד עוצבת הבשן. הסיור נערך במסגרת העמקת ידע לחברי הקבינט. במהלך הסיור השתתפו הנוכחים בתצפית על הגזרה בהר אביטל.

"אני מתרשם מהעבודה הגדולה שצה"ל עושה כאן כדי להגן על גבולותינו ולהגן על מדינתנו. פנינו לשלום, אבל אנחנו ערוכים לכל תרחיש, ואני לא מציע לאיש שינסה אותנו", אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו בתום הסיור.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן