ג'יבריל רג'וב נגד חברי הבית הבית היהודי

בכיר הרשות הפלסטינית ביקש שישראל לא תתערב בהסכם הפיוס שעשו עם חמאס וטען: "בנט וסמוטריץ' יובילו אתכם לאסון. אתם מנסים לדכא אותנו מאז 67, אבל אל תצפו לדגל לבן מצדנו"

חדשות כיפה משה ויסטוך 15/10/17 09:03 כה בתשרי התשעח

ג'יבריל רג'וב נגד חברי הבית הבית היהודי
מזהיר מפני בנט וסמוטריץ, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

יו"ר התאחדות הכדורגל הפלסטינית והבכיר ברשות, ג'יבריל רג'וב, התייחס אמש (מוצאי שבת) בראיון לערוץ 2 להסכם שבין חמאס לרשות הפלסטינית ובחר להזהיר את הציבור הישראלי דווקא מנפתלי בנט ובצלאל סמוטריץ'.

"חמאס הוא חלק מהעם הפלסטיני ואנחנו נמשיך בתהליך של פיוס", אמר בץ/תכנית 'פגוש את העיתונות' והוסיף לגבי הטענות לפיהן במסגרת ההסכם הרשות לא דרשה לפרק את חמאס מנשקו, ""נתניהו מחפש תירוץ, הוא רוצה שהפילוג ימשיך. תנו לנו לבנות קואליציה פלסטינית לפי מה שאנחנו מאמינים, מצרים שעוזרת זה צריך להיות מסר ישיר וברור לכולם - שמצרים מחויבת ליציבות ולשלום".

עוד אמר רג'וב כי "עד עכשיו אנחנו לא יודעים מי מוביל, ביבי או בנט? יש חמישה מיליון בני אדם שחיים תחת כיבוש. תנו לנו לנהל את העניינים שלנו. השאלה צריכה להיות מופנית לצד השני לממשלת ישראל".

בהמשך הוא סימן את שר החינוך בנט וחבר סיעתו ח"כ סמוטריץ כמסוכנים עבור ישראל, "בנט וסמוטריץ' יובילו אתכם לאסון. אתם מנסים לדכא אותנו מאז 67, אבל אל תצפו לדגל לבן מצדנו. הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה, אבל הפה שלו מפיק שנאה וגזענות. הקו של בנט הוא סכנה קיומית עבורכם. עליכם להכיר בעובדות בשטח ולשנות דיסקט".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן