בשל התנהגותו: ח"כ אורן חזן הורחק מהכנסת לחצי שנה

ריבוי התלונות הביא את ועדת האתיקה להטיל עליו את העונש הממושך. נוסף לכך יישלל ממנו שכר של שבוע. "מדובר בפרס של אדלשטיין למחבלים", תקף חזן את ההחלטה

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/01/18 13:25 טו בשבט התשעח

בשל התנהגותו: ח"כ אורן חזן הורחק מהכנסת לחצי שנה
אורן חזן, צילום: Miriam Alster/FLASH90

ועדת האתיקה החליטה היום (ד') על הרחקתו של ח"כ אורן חזן מהליכוד מהכנסת לתקופה של חצי שנה, זאת בעקבות חמש קובלנות שהגישו נגדו ח"כים מכמה סיעות. כמו כן נקנס חזן בשלילת שכר של שבוע.

במסגרת העונש שהוטל על חזן יותר לו להיכנס לאולם המליאה ולישיבות ועדות הכנסת כדי להשתתף בהצבעות בלבד, אך הוא לא יורשה לנאום, להגיש שאילתות ולהעלות הצעות לסדר והצעות חוק.

חזן תקף את ההחלטה ואמר כי "מדובר בפרס למחבלים שאותו נותן יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, בשעה שבחר להעלים את הלוחם היחיד בטרוריסטים בכנסת (טיבי, זחלקה זועבי וחבריהם), זאת בתקווה שהציבור ישכח לו את הבושה שהעדיף אינטרס אישי שלו להיבחר בקולות הערבים לנשיאות על האינטרס הלאומי.

"מגוחך שזועבי שתקפה שוטרים בבימ"ש וחיילים על סיפון המרמרה קיבלה הרחקה של שישה חודשים ולי גם לוקחים שכר, דבר המעיד כי זו נקמה אישית. חמור עוד יותר שהח"כים הערבים שפוצצו את ביקור סגן נשיא ארה"ב פנס ובגין כך התעמתי איתם מקבלים פרס ולא עונש. הציבור בישראל ישפוט את יו"ר הכנסת המבייש, האנוכי והציני ביותר מאז קום המדינה".