ברכה מהראשון לציון: כשטראמפ וקושנר ביקשו את ברכתו של הרב יוסף

הרב הראשי לישראל שיבח באירוע קבלת פנים שנערך לכבוד המשלחת האמריקנית את ארה"ב ונשיאה, "אמריקה היתה מאז ומתמיד מלכות של חסד, אבל הנשיא טראמפ הוא עצמו מלך של חסדים"

חדשות כיפה משה ויסטוך 14/05/18 07:16 כט באייר התשעח

ברכה מהראשון לציון: כשטראמפ וקושנר ביקשו את ברכתו של הרב יוסף
הרב יוסף ובני הזוג, צילום: שלום לביא

הרב הראשי לישראל, הרב יצחק יוסף, קיבל אמש (ראשון) את פניהם של נציגיה הבכירים של המשלחת האמריקנית שנחתה בישראל, איוונקה טראמפ ובעלה ג'ארד קושנר, באירוע מיוחד במלון ולדורף אסטוריה בירושלים לקראת העברת שגרירות ארה"ב לבירה.

"אמריקה היתה מאז ומתמיד מלכות של חסד, אבל הנשיא טראמפ הוא עצמו מלך של חסדים", אמר הרב יוסף בנאום שתורגם לאנגלית והוקרן על מסך.

לדבריו, "לפני 51 שנה פרצנו את החומות, הורדנו את המחיצות, כדי שירושלים תהיה עיר שלמה של שלום ואחדות, שכל אדם ימצא בה את מקומו. ביום כזה, שכולו הודיה לקדוש ברוך הוא, אין מתאים יותר מאשר להודות על הקשר המיוחד שזכתה מדינת ישראל עם ארצות הברית".

הרב הראשי הוסיף כי "במשך שנים נלחמת ישראל על הצדק, על האמת... מלחמה לא קלה מול עולם של שנאה ורשע, מול אנטישמיות בלתי פוסקת... אבל סופה של אמת לצאת לאור: אנחנו זוכים לנשיא שמכיר באמת הזאת ללא סייג, נשיא שמכריז בפני כל העמים והדתות: ירושלים היא בירת ישראל.

בסיום נאומו של הרב ניגשו אליו בתו וחתנו של הנשיא טראמפ וביקשו לקבל את ברכתו של הראשון לציון. הרב ביקש מבני הזוג להעביר את תודתו והוקרתו של העם בישראל על העברת השגרירות לירושלים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן