בני נוער יקימו מצפה לזכרו של הרב רזיאל שבח הי"ד

המצפה, שיוקם בחוות גלעד על ידי חניכי תנועת "אריאל", יכלול פרגולה ומקומות ישיבה למול הנוף של השומרון. "הנוער לא נשאר אדיש אחרי אירוע עצוב ונורא שכזה", אמר אחד היוזמים

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/01/18 10:09 כז בטבת התשעח

בני נוער יקימו מצפה לזכרו של הרב רזיאל שבח הי"ד
חוות גלעד, צילום: מרים אלסטר/פלאש 90

חניכי תנועת הנוער "אריאל" בשומרון מתגייסים להקמת מצפה לזכרו של הרב רזיאל שבח הי"ד בחוות גלעד. המצפה יכלול מקומות ישיבה ופרגולה להצלה למול הנוף של הרי השומרון, ולצדו יינטעו עצים.

אחד מיוזמי הקמת המצפה, קומונר סניף קדומים איתיאל לוי, סיפר: " אחרי ששמעתי על הפיגוע הנורא חשבתי איך אפשר להועיל בצורה מעשית. לאחר חשיבה משותפת, החלטנו לעשות משהו שמצד אחד ינציח את זכרו של הרב רזיאל שבח הי"ד ומצד שני יעזור למפעל ההתיישבות בחוות גלעד.

"הקמת פינת ישיבה לזכרו היא דבר גדול מאוד שמצהיר שגם אנחנו, הנוער, לא נשאר אדיש אחרי אירוע עצוב ונורא שכזה. נכון שישנם הרבה מבוגרים שפועלים למען ההתיישבות, אבל כשהנוער פועל כדי לקדם את מפעל ההתיישבות זה כבר דבר אחר שמביא לידיי ביטוי בצורה הטובה ביותר את הכוח שלנו כנוער למען ארץ ישראל".

לאור העלויות הכרוכות בהקמת המצפה, פנו חניכי התנועה בקריאה לציבור לתרום למען הקמת המקום בצורה היפה והמכובדת ביותר. החניכים, יחד עם צוותי ההדרכה, מקווים להשלים את הקמת המצפה בתוך שלושים יום. 

 
 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן