שר החינוך לסטודנטים באריאל: "מזל טוב ענק"

במסר שהעביר לתלמידי האוניברסיטה בעקבות אישור החוק שמכפיף את המוסד למל"ג, ציין שר החינוך: "התואר שלכם וכל התנאים יהיו ככל תואר במדינת ישראל. יש לי פינה מיוחדת בלב לאריאל "

חדשות כיפה דויד ליבנה 13/02/18 14:23 כח בשבט התשעח

שר החינוך לסטודנטים באריאל: "מזל טוב ענק"
שר החינוך נפתלי בנט, צילום: פלאש 90. יונתן סינדל

שר החינוך נפתלי בנט העביר היום (ג') מסר לסטודנטים באוניברסיטת אריאל, שבו בירך אותם על אישור החוק שמכפיף את המוסד למועצה להשכלה גבוהה, ויאפשר פתיחת פקולטה לרפואה.

"מזל טוב ענק לכולכם. היום סיימנו את האפליה הבלתי הגיונית שהייתה נגד אוניברסיטת אריאל. היום אוניברסיטת אריאל היא אוניברסיטה רגילה ככל האוניברסיטאות בישראל", פתח בנט.

"העברנו בקריאה שלישית את חוק אריאל, שלמעשה מכפיך אתכם למועצה להשכלה גבוהה. התואר שלכם וכל התנאים יהיו ככל תואר במדינת ישראל. ככה היה צריך להיות מזמן.

"באותה הזדמנות אגיד לכם שיש לי פינה מיוחדת בלב לאוניברסיטת אריאל. זו אוניברסיטה עם נשמה, יש נשמה מיוחדת באוניברסיטה. אני מאחל לכם הצלחה בהמשך הדרך בתואר. אוהב אתכם", ציין שר החינוך.

החוק, פרי יוזמתם של ח"כ שולי מועלם רפאלי והשר בנט, מחיל את החוק הישראלי על אוניברסיטת אריאל ומאפשר לה להקים פקולטה ללימודי רפואה. 56 חברי כנסת הצביעו בעד החוק, לעומת 36 שהתנגדו לו.