בנט: "לי אין בעיה עם שירת נשים, אבל צריך לכבד גם את מי שחושב אחרת"

שר החינוך התייחס להופעתו של יונתן רזאל עם סרט שהודבק על עיניו בהופעה בפני קהל מעורב. על חקירות ביטן הוא אמר: "ביטן חבר. סומכים על גורמי החקירה. לא נחמד לקום ולראות כותרות"

חדשות כיפה משה ויסטוך 05/12/17 10:59 יז בכסלו התשעח

בנט: "לי אין בעיה עם שירת נשים, אבל צריך לכבד גם את מי שחושב אחרת"
שר החינוך נפתלי בנט, צילום: פלאש 90. יונתן סינדל

יו"ר הבית היהודי הש נפתלי בנט התייחס הבוקר (שלישי) לסערת חקירתו של חכ דוד ביטן וכן לסרטון בו נראה הזמר יונתן רזאל כשהוא מופיע בפני נשים עם סרט מודבק על עיניו.

"ביטן חבר והוא עושה את עבודתו ואנחנו סומכים על גורמי החקירה", הוא אמר בתכנית הבוקר של 'קשת 12'. לדבריו, "לא נחמד לקום ולראות כותרות אבל אנחנו צריכים להמשיך לפעול לקידום המדינה. היו כבר אנשים שנחשדו ואחר כך טוהרו".

עם זה הוא הוסיף כי "אם מישהו יורשע הוא צריך ללכת לכלא, אנחנו במדינת חוק ולא מדינת קווים אדומים.יש אווירה לא טובה בתקשורת, אבל הציבור עסוק בחיים עצמם. לא צריך להסית נגד הממשלה בגלל אירוע כזה או אחר".

בנט, שמפלגתו זוכה למספר דו סיפרתי בסקרים האחרונים, טען כי זה לא מה שישכנע אותו ללכת לבחירות מוקדמות, "אני מזנק בסקרים בחמישים אחוז אבל בסוף צריך לעשות מה שטוב לישראל. ללכת לבחירות אחרי שנתיים וחצי זה רע. לכל שר לוקח בערך שנה להבין את המשרד שלו. לא עזבתי את ההייטק בשביל לעבור ממערכת בחירות אחת לשנייה".

על הופעתו של הזמר יונתן רזאל כשהוא מכסה את עיניו ולא מביט בנשים שהיו בקהל הוא אמר שצריך לכבד כל אדם ודעה, "כל אדם ואמונתו, לי אישית אין בעיה עם שירת נשים אבל אחד מעקרונות הסובלנות הוא לכבד גם את מי שחושב אחרת מאיתנו. מה דבר כזה עושה? את מה שנחליט שזה יעשה. אני מכבד כל אדם ועמדתו, כולל הקהל שהבנתי שאהב את זה".