בלי בית יהודי וחרדים: שר התקשורת הורה לחברות הכבלים והלויין לסגור את ה-VOD ביום כיפור

לא גפני ולא דרעי: השר הדרוזי בממשלה, הוא זה שבלם את שידורי הVOD במהלך יום כיפור לאחר שיו"ר מועצ הכבלים והלווין הודיעה כי היא שוקלת בחיוב את העניין. השר קרא: "יום כיפור עבורנו במשרד התקשורת הוא בבחינת קודש הקודשים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/09/17 12:18 ז בתשרי התשעח

בלי בית יהודי וחרדים: שר התקשורת הורה לחברות הכבלים והלויין לסגור את ה-VOD ביום כיפור
איוב קרא, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

החרדים והבית היהודי מנהלים את נושאי הסטטוס קוו וסוגיות הדת ומדינה ברגישות גבוה וחשופים לביקורת ציבורית. מסתבר שאם אתה לא יהודי, אפשר לעשות הרבה בלי נקיפות מצפון וחשש מלחץ ציבורי.

שר התקשורת, ח"כ איוב קרא הודיע  כי שתי החברות, YES ו-HOT, לא ישדרו במהלך 25 שעות הצום וייאלצו לסגור את שירותי ה-VOD שלהם. העניין תפס תאוצה לאחר שיו"ר מועצת הכבלים והלווין, יפעת חי שגב, התראיינה ואמרה כי היא לא פוסלת על הסף את השידורים, וכי היא שוקלת אותם בחיוב.

בהודעה בעמוד הפייסבוק שלו כתב שר התקשורת, שכידוע נמנה על העדה הדרוזית ואיננו יהודי כי "יום כיפור עבורנו במשרד התקשורת הוא בבחינת קודש הקודשים, וכמו שמדינת ישראל התנהגה תקשורתית 70 שנה נשמור גם השנה על הסטטוס-קוו בלי לפגוע באמונתו של איש, ונכבד אחד את השני כבעבר.

פניתי למועצת הכבלים והלווין בעקבות התסיסה שגרמה פרשה רגישה זו, ולשמחתי קיבלו במועצה את עמדתי ויפעלו בהתאם".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן