בית מדרש לזכרו של הרב איתמר בן גל הי"ד

קמפיין מימון המונים חדש מבקש לסייע בהשלמת מבנה בית המדרש בישיבת הר ברכה, שייקרא על שם הרב שלמד ולימד במקום. בישיבה רואים זאת כצעד ראשון להגשמת משאלתו "לראות את הר ברכה הופכת לעיר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/03/18 08:46 כז באדר התשעח

בית מדרש לזכרו של הרב איתמר בן גל הי"ד
הרב איתמר בן גל, צילום: יצחק מלמד

ישיבת הר ברכה פתחה בפרויקט מימון המונים במטרה להשלים את הקמת מבנה בית המדרש, שייקרא על שמו של הרב איתמר בן גל, הי"ד שנרצח בפיגוע דקירה סמוך לאריאל. בישיבה אמרו כי "הרב היה ידיד ושכן לכולם בהר ברכה. הוא אהב את התורה, את ארץ ישראל ועם ישראל. רצונו האחרון היה לראות את קהילת הר ברכה הופכת לעיר שלמה". 

כצעד ראשון להגשמת משאלתו מבקשים בישיבה להשלים את בניית בית המדרש של הישיבה, שם למד ולימד תורה יום וליל, תמיד עם חיוך על פניו.

עלות פרויקט בית המדרש עומדת על שני מיליון שקלים, אולם בידי הישיבה כבר יש הבטחה לתרומה של מיליון שקלים, שמותנית בגיוס מיליון שקלים נוספים מהציבור. לצורך כך פתחה הישיבה בקמפיין מימון המונים לגיוס המיליון הנוספים, באמצעות פלטפורמת גיוס התרומות Jgive. המשמעות היא שעל כל שקל שייתרם הישיבה תקבל שניים.

ישיבת הר ברכה הנה עמותה, והיא פועלת ביישוב הר ברכה בשומרון. במסגרתה מופעלים מוסדות תורניים ישיבה גבוהה, ישיבת הסדר, כולל אברכים, תכניות שילוב תורה ומדע, תלמוד תורה לילדים, מדרשה לסטודנטים, מכון מחקר תורני והוצאה לאור.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן