בין ההרוגים בפלורידה: תלמידים יהודים

על פי דיווחים שונים, חלק מהרוגי הטבח בבית הספר היו יהודים, ואחד מהם בן למשפחה ישראלית. נועה גולן, תלמידה, סיפרה על רגעי האימה: "חשבנו שזה תרגיל, אבל אז שמענו את הירי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/02/18 09:22 ל בשבט התשעח

בין ההרוגים בפלורידה: תלמידים יהודים
זירת האירוע בבית הספר בפלורידה, צילום: צילום מסך

לפחות ארבעה מ-17 התלמידים שנרצחו באירוע הירי בבית הספר בפלורידה היו יהודים, ואחד מהם בן למשפחה ישראלית שירדה מישראל, כך על פי דיווחים שונים. 

אחת ההרוגות היא היהודייה ג'יימי גוטנברג. הוריה פנו לעזרה ברשתות החברתיות וסיפרו כי אחיה ג'סי הצליח להימלט מהירי, אך הם אינם מצליחים להשיג מידע על בתם. רק לאחר זמן התברר כי ג'יימי נרצחה.

"יצאנו לדשא כי חשבנו שזה תרגיל, אבל אז שמענו את הירי והמורה אמרה לנו לרוץ", כך סיפרה הבוקר (ה') נועה גולן, תלמידת בית הספר, בכאן רשת ב':

גולן תיארה את רגעי האימה, ואמרה: "היינו הכי רחוקים ולכן היינו היחידים שיכלו לברוח, אבל שאר התלמידים התחבאו בכיתות, בארון או ליד החלון. רצו שנרוץ לאיזו חנות אבל אני גרה ליד בית הספר אז רצתי הביתה".

"אני מכירה חלק מהנפגעים. לא כל כך הכרתי את הרוצח, אבל דיברתי איתו כמה פעמים כי הוא עבד בחנות ליד הבית שלי. הוא נראה לי איש מוזר כזה, ועכשיו אני יודעת למה", הוסיפה.

https://soundcloud.com/kan-bet/kphdcm3ft6al

אמה של נועה, לימור, אמרה כי "זה לא נכון מה שמפרסמים, שאי אפשר להיכנס עם נשק לבתי ספר, עובדה שאפשר. הוא נכנס עם נשק מאוד גדול, ולקח המון זמן עד שמצאו אותו. אין כאן הרבה ביקורת לצערי, מאוד קל לקנות כאן נשק".