הסיירת הירושלמית: עיריית ירושלים והאגודה להתנדבות השיקו 4 גרעיני שירות לאומי בעיר

באירוע מיוחד להדלקת נר ראשון של חנוכה בנוכחות ראש העיר משה ליאון, השיקו אתמול בעיריית ירושלים 4 גרעיני שירות לאומי שהחלו לפעול בעיר השנה עם 40 מתנדבות של האגודה להתנדבות

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/11/21 17:04 כה בכסלו התשפב

הסיירת הירושלמית: עיריית ירושלים והאגודה להתנדבות השיקו 4 גרעיני שירות לאומי בעיר
צילום: האגודה להתנדבות

אמש (א') התקיים אירוע הדלקת נרות והשקת  "הסיירת הירושלמית"- גרעיני השירות הלאומי של האגודה להתנדבות בירושלים.

האירוע שהתקיים במועדון גת בקרית משה נערך במעמד ראש העיר ירושלים משה ליאון, סגנית ראש העיר ירושלים חגית משה, מנכ"ל האגודה להתנדבות ירון לוץ, בכירים בעירייה ובאגודה ובנוכחות מתנדבות הגרעינים.

"הסיירת הירושלמית" זו תכנית גרעיני שירות של האגודה להתנדבות בירושלים שיצאה לדרך לראשונה השנה, ובכך ירושלים הצטרפה לכ-25 ערים אחרות ברחבי הארץ בהן פועלים גרעיני שירות של האגודה להתנדבות. בעיר פועלים ארבעה גרעינים במנהלים הקהילתיים: מיתרים, גינות העיר, פסגת זאב וחומת שמואל.

במסגרת גרעינים אלו פועלות 40 מתנדבות מרחבי הארץ, שמאיישות תקני שירות לאומי במגוון תחומים בעיר כמו חינוך, בריאות ורווחה, ובנוסף לכך עוסקות בעשייה קהילתית חברתית עבור תושבי השכונה באופן שוטף. בזמן חירום הסיירת הירושלמית תתאחד לכוח משימה עירוני שיפעל בכל רחבי העיר.

משה ליאון, ראש העיר ירושלים: "לפני שלושה חודשים החלו לפעול בעיר גרעיני השירות הלאומי של האגודה להתנדבות. עשרות מתנדבות שאחרי יום העבודה בשירות יוצאות אחה"צ להתנדב בשכונות. הן תורמות תרומה מכרעת לקהילות, הן מסייעות לקשישים, לנוער בסיכון, לאנשים עם מוגבלויות ובעיקר מאירות את העיר בטוב ובעשייה".

ירון לוץ, מנכ"ל האגודה להתנדבות: "אנחנו שמחים להשיק רשמית את גרעיני השירות הלאומי בירושלים, ואין מועד מתאים מכך לנר ראשון של חנוכה. כל אחת מהמתנדבות כאן מאירה את העיר בעשייה חיובית, וביחד הן אור איתן שתורם משמעותית לתושבי ירושלים. אני רוצה להודות לראש העיר משה ליאון ולסגנית ראש העיר חגית משה על השותפות בהובלת הגרעינים בעיר ומאחל הצלחה לכל המתנדבות בסיירת במשימות השוטפות ובאתגרים המצפים להן".

סגנית ראש עיריית ירושלים ויו״ר הבית היהודי חגית משה: ״כל מנהל עמותה, ארגון או מוסד חינוכי יודע,  כי האור הגדול של כל מוסד בוקע מעבודתן של בנות ובני השירות המקדישים שנה או שנתיים מחייהם בכדי לשמוח, לשמח לעזור ולהביא הרבה חסד לעולם. שמחתי לברך על נר ראשון של חנוכה יחד עם בנות האגודה להתנדבות המדהימות שכל אחת מהן היא אור קטן שמאיר על הסביבה אור גדול״.