משה ליאון מפרגן לתנועת עזרא

ראש העיר ירושלים, משה לאון הגיע לטקס שבת ארגון של תנועת עזרא בעיר והודיע כי יקדם מבנים לטובת התנועה: "פעילות תנועות הנוער בעיר נמצאות בתנופה אדירה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/11/21 21:37 טז בכסלו התשפב

משה ליאון מפרגן לתנועת עזרא
משה ליאון הערב, צילום: ללא

ראש העיר ירושלים משה ליאון הגיע הערב לטקס סיום שבת ארגון של תנועת הנוער עזרא בסניפי חומת שמואל ועזרא מרכז. 

במהלך האירוע בחומת שמואל ברך ליאון את חניכי התנועה "אני מברך את חניכי וחניכות התנועה לרגל סיומו של חודש מלא בפעילויות חינוכיות ומהנות, בירושלים יש למעלה מ-4000 חניכים וחניכות של תנועת עזרא בעיר והפעילות שלהם חשובה לעיר ולתושביה, פעילות התנועות בעיר נמצאת בתנופה אדירה" 

ראש העיר ציין כי בימים אלו יש בנייה רחבה של סניפים חדשים לרווחתם של כלל חניכי וחניכות תנועות הנוער בעיר. 

לאחר דבריו של ראש העיר עלה לדבר אל מול מאות החניכים וההורים מחזיק תיק תנועות הנוער בעיריית ירושלים ומזכ"ל תנועת עזרא לשעבר יהודה (גורי) פרוידיגר שהודה לראש העיר על העשייה שלו למען תנועות הנוער בעיר. פוידיגר ציין כי הפעילות של ראש העיר והעירייה למען תנועות הנוער הביאה את הפעילות של התנועות לשיא חסר תקדים. "אנו מוקירים לו תודה על כך" ציין פוידיגר.

משם נסע ראש העיר, משה ליאון לסניף עזרא מרכז, שם הוא בישר לחניכים ולהורים כי עד סוף שנת 2022 העירייה תתחיל בבניית סניף חדש בתוך בית ספר חורב.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן