מוכנות ליום הכיפורים: הימים הנוראים באולפנת להבה קדומים

תלמידות אולפנת אמית להב"ה עברו הכנה מיוחדת ליום הכיפורים: סיורי סליחות, התרת נדרים ותפילות. הרב אפרים זיק: אנחנו בעיצומם של ההכנות ליום הקדוש

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/09/21 17:05 ח בתשרי התשפב

מוכנות ליום הכיפורים: הימים הנוראים באולפנת להבה קדומים
תלמידות אולפנת אמית להב"ה, צילום: יחצ

באולפנת להבה בקדומים לקחו ברצינות את ההכנה ליום הכיפורים. בתחילת היום עברו התלמידות מעמד התרת נדרים בהובלת ראש האולפנה הרב אפרים זיק ורבנית האולפנה שולמית בן שעיה. בשעות הערב יצאו התלמידות לסיורי סליחות מרגשים במיוחד בירושלים ובקיסריה בעקבות דמותו של ר' עקיבא.

בסיורים נהנו הבנות מהצגות של שחקני רחוב, התוועדות מרגשת לתוך הלילה, מעמדי סליחות ותפילה לעילוי נשמת בוגרת האולפנה שיר גאוי ז"ל שנהרגה בתאונת דרכים, ולרפואת חברתה שנפצעה בתאונה שקד בת שרון.

תלמידות האולפנא בכותל

תלמידות האולפנא בכותלצילום: יח"צ

הרב אפרים זיק ראש האולפנה מסר: "בעיצומם של ההכנות ליום הקדוש תוך שאנחנו חווים את האירועים שעוברים על עם ישראל התבשרנו בצער רב מאוד על התאונה הטרגית בה נהרגה בטרם עת שיר בוגרת האולפנא. את אירועי הסליחות הקדשנו לעילוי נשמתה הטהורה". הרב אפרים זיק הוסיף: "בתפילה לכתיבה וחתימה טובה לכל בית ישראל, שנשמע רק בשורות טובות".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן