אריאל על ניסיונות הגישור של בנט: "לא מתרשם מהצהרות תקשורתיות"

יו"ר האיחוד הלאומי לא עט על דברי יו"ר הבית היהודי שאמר כי המחלוקות בין המפלגות ניתנות לגישור, "כבר היה סיכום עם בנט לסגור את העניין וסיכומים אחרים שצד אחד לא עמד בהם. וזה לא האיחוד הלאומי"

חדשות כיפה משה ויסטוך 02/11/17 10:00 יג בחשון התשעח

אריאל על ניסיונות הגישור של בנט: "לא מתרשם מהצהרות תקשורתיות"
שלום קר ועל סף פיצוץ? בנט ואריאל, צילום: פלאש 90. יונתן סינדל

שר החקלאות ויו"ר האיחוד הלאומי התייחס הבוקר (ה') לדברים שאמר יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט, לפיהם המחלוקות בין המפלגות ניתנות לגישור

"אני לא מתרשם מהצהרות תקשורתיות כאלה ואחרות", אמר השר אריאל לשרה בק ב'גלי ישראל'. לטענתו, הדברים היו על הפרק בעבר ולא נסגרו מאחר והבית היהודי לא רצו בכך.

"כבר היה סיכום עם בנט לסגור את העניין הזה סופית עד חצי שנה אחרי הבחירות וכבר עברו שנתיים וחצי, היום גם סיכומים אחרים שצד אחד לא עמד בהם וזה לא האיחוד הלאומי - ההצהרה הזאת תיבחן במעשים", הוא הדגיש.

דברי השר אריאל הגיעו על רקע ראיון של בנט בעיתון 'בשבע' במהלכו ציין עד כמה חשובה לו האחדות ועד כמה הוא מוכן להתגמש בנושא הפריימריז, "נראה לי הוגן שכולם יתמודדו בפריימריז. אני לא רואה סיבה הגיונית שאחד יתרוצץ והשני לא. האם זה הדבר המקודש ביותר עלי אדמות? לא".

בהמשך הוא הבהיר: "לא אנהל פה את המשא ומתן, אבל התוצאה ברורה לי. אני נחוש שנרוץ ביחד. יש מחלוקת. האם היא בלתי פתירה? לא. אפשר לגשר על זה".