אלשיך ללוחמים הפצועים: "מצדיע לכם"

בביקור בבית החולים רמב"ם איחל המפכ"ל החלמה מהירה ללוחמים שנפצעו בג'נין, ושמע על חילופי האירוע שבו נפגעו. "הימ"מ שב והוכיח יכולות מבצעיות ומודיעיניות מן השורה הראשונה", אמר. מפקד היחידה: "אף אחד לא היה פועל כל כך טוב כמו הלוחמים האלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/01/18 14:38 ה בשבט התשעח

אלשיך ללוחמים הפצועים: "מצדיע לכם"
אלשיך בביקור אצל לוחמי הימ"מ הפצועים, צילום: צילום מסך

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ רוני אלשיך, ביקר הבוקר (א') את לוחמי הימ"מ שנפצעו בחילופי האש בג'נין בשבוע שעבר, ומאושפזים בבית החולים רמב"ם שבחיפה. אל הביקור הצטרפו סגן מפקד מג"ב, תנ"צ עוזי לוי, מפקד מחוז חוף, ניצב פרץ עמר ומפקד הימ"מ, נצ"מ נ'.

בביקורו התרשם המפכ"ל מפעילותם האמיצה של הלוחמים שפעלו מול המחבל בעימות חזיתי כשפתח לעברם באש. מנהל בית החולים, פרופ׳ רפאל ביאר, סקר בפני המפכ"ל את הטיפול הרפואי שקיבלו הפצועים בשטח, ובהם פעולות מצילות חיים, והטיפול המשלים שקיבלו בבתי החולים. 

הלוחמים תיארו בפני המפכ"ל את שאירע בפעילות המבצעית המורכבת, שבמהלכה נפצעו השניים וחוסל המחבל. 

"הימ"מ שב והוכיח יכולות מבצעיות ומודיעיניות מן השורה הראשונה. היחידה מבצעת פעילות מבצעית בהיקפים חסרי תקדים, והיא רושמת מדי יום הישגים מבצעיים משמעותיים במלחמה בטרור ובפשיעה החמורה", אמר אלשיך.

"הפעילות לסיכול חוליית הטרור שרצחה את הרב רזיאל שבח ז"ל, הייתה חלק מפעילות ענפה לפענוח הרצח המתועב ולסיכול כוונות רצח נוספות של החוליה וסייעניה. בשם אזרחי ישראל כולם - אני מצדיע לכם ומתחייב כי נמשיך לפתח את הימ"מ כיחידה לאומית ללוחמה בטרור", הוסיף. בסיום דבריו איחל המפכ"ל ללוחמים איחולי החלמה מהירה וחזרה מהירה לשורות הימ״מ ולכשירות מבצעית.

מפקד הימ"מ תיאר בפני המפכ"ל את הפעילות שעליה פיקד בשטח, ואמר: "גם אם הייתי עושה תרגיל עם הסיטואציה הזו לכל הצוותים, אף אחד לא היה פועל כל כך טוב כמו הלוחמים האלה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן