אלקין: "הסרת מועמדות? הכל ספינים"

בתגובה לשמועות על כך שבסופו של דבר יוותר על ריצה לראשות העיר ירושלים, הבהיר השר: "אני איתן בדעתי שאני מתמודד". לדבריו, הוא ממתין להחלטת ראש הממשלה בנושא שצפויה להתקבל בשבוע הבא

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/05/18 14:48 ט בסיון התשעח

אלקין: "הסרת מועמדות? הכל ספינים"
זאב אלקין, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

"הכל ספינים, אני איתן בדעתי שאני מתמודד", כך אמר אמש (ג') השר זאב אלקין בתגובה לשמועות על כך שבסופו של דבר הוא לא יתמודד לראשות העיר ירושלים.

שלשום התכנסה הוועדה המוניציפלית של הליכוד כדי לדון בבחירות המקומיות הקרבות, והוחלט לערוך בחירות למועצת הסניף בירושלים ב-29 במאי. מאחר ונושא הרצת מועמד מטעם המפלגה לראשות העיר לא עלה במהלך ההתכנסות, ההחלטה על קיום בחירות למועצת הסניף הובילה לגל שמועות כי הליכוד לא יריץ מועמד מטעמו.

השר אלקין התייחס לשמועות ואמר ל"כיכר השבת" כי "הכל ספינים. אני ממתין להחלטת ראש הממשלה, שיחליט מקסימום בתחילת שבוע הבא. הוועדה המוניציפלית לא תדון בנושא עד להחלטת רה"מ. אני מאמין שהחלטת רה"מ תהיה חיובית לגביי. עד שהוא לא מחליט - הכל ספינים. אני איתן בדעתי שאני מתמודד".

במקביל נטען כי במטה המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ' משוכנעים שאם אלקין יצטרף למרוץ לראשות העיר, משה ליאון יסיר את מועמדותו. בסביבתו של ליאון הכחישו את הדברים בתוקף ואמרו הוא יתמודד עד הסוף.

ב"כיכר השבת" נטען עוד בשם גורמים במגזר החרדי כי הזירה הפוליטית בבירה עשויה להשתנות במקרה שסגן ראש העיר, יוסי דייטש, יקבל את תמיכת החרדים ויהיה מועמד מטעמם לראשות העיר.