"אי אפשר לדון אותו ולעשות לו משפטי שדה"

רועי אור, אחיה של אלה שנספתה עם 9 צעירים נוספים באסון השיטפון בנחל צפית, התייחס לראש המכינה שהתפטר מתפקידו, "אני יודע שהוא בן אדם ערכי ומוסרי. אם הוא יגיע לכאן, הוא יקבל ממני חיבוק ונשיקה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/18 07:35 יח באייר התשעח

"אי אפשר לדון אותו ולעשות לו משפטי שדה"
אלה אור ז"ל, צילום: מתוך דף הפייסבוק של עיריית מעלה אדומים

אלה אור ז"ל הייתה אחת מהנספות באסון השיטפון בערבה בשבוע שעבר, אך זה לא מנע מאחיה, רועי, לצאת אמש (רביעי) להגנתו של ראש מכינת "בני ציון" המתפטר יובל כאהן.

"אי אפשר לדון אותו, אי אפשר לעשות לו משפטי שדה", אמר רועי ל"החדשות" וציין כי הוא אוהב את כאהן, "בגלל שאני יודע שהוא בן אדם ערכי ומוסרי. אם הוא יגיע לכאן, הוא יקבל ממני חיבוק ונשיקה כמו שכל מי שהגיע לכאן קיבל".

אור הודה כי הוא לא מכיר באופן אישי את ראש המכינה עד אתמול אך סיפר כי מהסיפורים ששמע עלתה לו תמונה של "בן אדם זהב, בן אדם טוב. הוא מג"ד במילואים, הוא מלח הארץ, הוא העמיד דורות רבים של אנשים שהיום בצבא, שתורמים למען עם ישראל ולמען אחדות עם ישראל ואהבת עם ישראל... הסיפורים ששמעתי עליו מדהימים - בן אדם חם ואוהב".

בהמשך הוא דיבר על הסערה סביב האסון, אך הודה כי הוא לא מעורה בנושא האשמה והחקירות, "אנחנו מאוד רוצים שדבר כזה לא יקרה שוב. אנחנו משפחה חזקה, אני לא מתעסק בכל מה שקשור לחקירות. היה אצלנו המפכ"ל, אנחנו סומכים עליו ועל הגורמים המקצועיים שיעשו את העבודה שלהם. זה אסון נוראי. אני כאח שאיבד את אחותו הקטנה אין לי שום אצבע מאשימה כלפי שום בנאדם. כל מי שהגיע לכאן בשבוע הזה ראה משפחה אוהבת, שמחבקת, שרוצה להנציח את אלה אור כי זה מה שהיא הורשה – זו הצוואה הלא כתובה שלה".

אתמול הודיע יובל כאהן כי הוא מתפטר מתפקידו כראש המכינה, "מאז האסון אני קרוע ושבור. לעולם לא אוכל למצוא מילים שיוכלו לבטא את הצער שאני חש. תפקיד ראש המכינה הוא בראש ובראשונה תפקיד חינוכי הדורש אמון מלא של החניכים, משפחותיהם וכל מי שהמכינה נוגעת בו".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן