אחרי הסערה חוטובלי מתנצלת

לאחר הנזיפה מראש הממשלה, התקפלה סגנית שר החוץ ופרסמה סרטון התנצלות על הדברים שאמרה. "הקשר, הדיאלוג, כפי שמקובל בין אחים בתוך המשפחה, הוא הדבר החשוב ביותר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/11/17 23:14 ה בכסלו התשעח

אחרי הסערה חוטובלי מתנצלת
חוטובלי ונתניהו בישיבת סיעת הליכוד, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר שאמש אמרה סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי, כי יהודי ארה"ב חיים חיי נוחות, שבניהם לא משרתים בצבא וכי הם אינם מכירים את המציאות המורכבת שיש בישראל. ולאחר שנתניהו זעם על הדברים והעביר לה מסר לפיו, "הפסיקי לסבך את הממשלה - או שתפוטרי". מפרסמת הערב חוטובלי סרטון התנצלות בעמוד הפייסבוק שלה.

"אם מישהו מהם נפגע, אם מישהו מהחיילים הבודדים בישראל נפגע כי חשב שכיוונתי את דבריי אליו, אני בוודאי לא כיוונתי את הדברים לאף חייל כזה שמשרת בצבא ההגנה לישראל", אמרה חוטובלי. "יש בתוך יהדות ארה"ב אנשים ששולחים את בניהם להילחם בצבא הישראלי ובוודאי שיש בהיסטוריה האמריקנית אנשים שלחמו בצבא האמריקני".

https://www.facebook.com/TzipiHotovely/videos/1710149519029955/

"הקשר, הדיאלוג, כפי שמקובל בין אחים בתוך המשפחה, הוא הדבר החשוב ביותר. מותר לבקר, מותר להשמיע כאבים, אבל חשוב לזכור שיש מדינה אחת לעם היהודי והיא ישראל והיא מחויבת לכל יהודי העולם. מה שקרה ביממה האחרונה לא משקף את רוח דבריי שמחבקים את יהדות ארה"ב, שקורא לה לקשר עם מדינת ישראל, שבאמת מאמין בדיאלוג עם יהדות התפוצות ובפרט עם יהדות ארה"ב המפוארת".

"מציאות החיים בישראל ומציאות החיים בארה"ב היא מציאות מאוד שונה וזה לא סותר את הקשר והדיאלוג שחייבים להתקיים בינינו לבין היהדות החשובה הזו". הדגישה חוטובלי.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן