אביב גפן נרתם לעזרת משפחת גולדין: "חובה אנושית"

בפגישה עם הוריו של סגן הדר הודיע הזמר על הצטרפותו ל"מסדר הדר, והבטיח לתרום את אחת מהופעותיו לטובת הקמפיין. "קורא לכל עם ישראל לעזור להחזיר את הדר הביתה מעזה", אמר

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/05/18 13:54 טז באייר התשעח

אביב גפן נרתם לעזרת משפחת גולדין: "חובה אנושית"
אביב גפן, צילום: תומר נויברג/פלאש 90

הזמר והיוצר אביב גפן הודיע היום (ג') על הצטרפותו לקמפיין "מסדר הדר" והירתמותו לפעילות למען  השבת האזרחים הישראלים וגופותיהם של החיילים שמוחזקים בשבי חמאס. גפן אף הכריז שיתרום את אחת מהופעותיו הקרובות למען חזרתו של הדר גולדין.
 
הבוקר נפגש גפן עם שמחה ולאה גולדין, הוריו של הדר ז"ל, ופרסם סרטון שבו הוא מופיע יחד איתם. "אני קורא לכל עם ישראל - גם בימין וגם בשמאל, מאמינים וחילונים - לעזור לנו לעמוד ההדסטארט שנקרא 'מסדר הדר' בו אנו עוזרים למשפחת גולדין היקרה להחזיר את הדר הביתה מעזה".

"זו החובה האנושית והישראלית שלנו", הוסיף גפן. "לכן אני הולך לתרום אחת מהופעותיי ל'מסדר הדר' ואני גם קורא לכם לעזור לנו. אנחנו צריכים לעמוד מאחורי המשפחות כמו משפחת גולדין: אנא תהיו איתנו ותודה רבה על ההקשבה ועל העזרה בעתיד".

בחודש שעבר הושק קמפיין מימון המונים להשבת סמ"ר אורון שאול וסגן הדר גולדין משבי החמאס, כמו גם החזרת האזרחים אברה מנגיסטו והישאם א-סייד. עד כה נאספו כ-167 אלף שקלים מתוך 400 אלף השקלים שהוצבו כיעד. בעוד עשרה ימים הקמפיין יסתיים, ובמקרה שלא יאספו 400 אלף שקלים, הכספים יוחזרו לתורמים.

מטרת הפרויקט היא הקמת מערך מתנדבים שיפעל במישור הישראלי והבינלאומי להחזרת שני החיילים מרצועת עזה. הכספים שייאספו ישמשו להפעלת אירועים, הפקת חומרי הסברה וניהול המערך - במטרה לגרום לממשלת ישראל להפעיל על החמאס לחץ לשחרור גופותיהם של גולדין ושאול ולהמשך בפעילות האינטנסיבית בזירה הבינלאומית. 

"הערך לא משאירים חיילים מאחור, וחוזרים מהקרב עם החיים, הפצועים והמתים - הוא ערך יסוד בערכי צה"ל", מציינים במשפחת גולדין. "נביא את הערך הזה חזרה למקומו הנכון, הן בציבור, הן בהנהגה. פעילות ציבורית תנכיח את הנושא בכל מקום ותציג בפני הפוליטיקאים את החובה לא לנטוש חיילים בקרב, ואם זה קורה, לא לחתום הסכם הפסקת לחימה עם האויב בשום אופן עד שהשבויים והנעדרים נמצאים בבית".