לרגל השלושים: ח''כ גליק עלה להר הבית

חודש לאחר פטירת רעייתו, הגיע חבר הכנסת מהליכוד לאתר הקדוש, שבו ביקר עמה יחד בעבר. "השוכן בבית הזה ינחמך", בירכו אותו היהודים במקום

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/18 15:38 יד בשבט התשעח

 לרגל השלושים: ח''כ גליק עלה להר הבית
ח"כ יהודה גליק בהר הבית, צילום: מטה ארגוני המקדש

חבר הכנסת יהודה גליק עלה היום (ג') להר הבית, במלאת שלושים יום לפטירת רעייתו יפה ז"ל, עמה ביקר במקום בעבר. גליק הקיף את הר הבית משמאל כמנהג האבלים.

היהודים הנוכחים בהר הבית בירכו אותו בברכת "השוכן בבית הזה ינחמך" - נוסח הברכה שתקנו חכמים לאבלים בהר הבית.

יפה (יפי) גליק נפטרה לפני חודש, כחצי שנה לאחר שלקתה באירוע מוחי. במהלך הלוויתה ספד לה בעלה, ח"כ יהודה, בדמעות ואמר: "לפני שאתחיל לדבר אני רוצה לבקש סליחה, אם יש משהו ששנאת זה שהייתי מפרגן לך ליד אנשים. יפי, כל מה ששלי שלך. כשהתחתנו הייתי נכה רגשית. יום אחד אמרת לי - יהודה, אתה אוהב אותי? אמרתי - כן. אז אמרת - אז תגיד 'יפי אני אוהב אותך'. אמרתי 'אבל בחורי ישיבה לא אומרים ככה אני חושב'. אמרת לי 'כן הם אומרים'.

"לימדת אותי לחשוב למה אני מתכוון כשאני אומר תודה. יפי, תמיד היית לצד האנשים השקופים. אם היינו הולכים לחתונה וראית אישה יושבת בצד הלכת לשבת לידה".

ח"כ גליק הוסיף: "יפי אני אוהב אותך. כששנתיים לא קרה כלום הבנו ביחד שזה אומר שצריך ללכת לאמץ עוד ילד מאומנה. יעל ותמר מהביטוח לאומי - תודה לכן. תודה לחברות, תודה לכל מי שתמך. תודה לכל מי שהגיע וראיתי הרבה פרצופים. אני רואה הרבה פרצופים, משמאל מימין, ערבים יהודים, מהמפלגה ושלא. יפי אם יש משהו ששנאת זה מריבה".