היום הרת עולם | מה נשים הרות לובשות בחג?

התחושה שאין מה ללבוש, היא תחושה מוכרת אצל כל אשה כמעט, אבל כשמבנה הגוף משתנה כמו בהריון התחושה היא כי מצוקת הבגדים גדולה יותר. קבצנו עבורכן מספר בגדי הריון שתרגישו במיטבכן גם במהלך ארוחות החג עמוסות המנות.

חדשות כיפה דניאל וייס 05/09/21 12:24 כח באלול התשפא

היום הרת עולם | מה נשים הרות לובשות בחג?
שמלת אודרי אבישג ארבל, צילום: שילת מזרחי

ראש השנה הינו חג ארוך, הוא נחגג יומיים ואיתו אתגרי ארוחות רבים, התחושה היא שצריך להיערך מראש ברכישת בגדים או בהכנה של בגדי חג נקיים ומגוהצים ולהיות מוכנים לכל תרחיש. וכשאנחנו כותבים לכל תרחיש אנחנו מתכוונים לכתמי אוכל שמאפיינים נשים הרות רבות. הנדבך הנוסף הוא הנוחות, נשים הרות מרגישות שלא בנוח עם מבנה גופן ועם גזרות הבגדים. אתגר נוסף בארוחות הוא גם לשמור על תחושה קלילה ולא להעמיס על הקיבה שגם ככה נמצאת תחת מעמסת ההריון וסעודות רבות מסתיימות אצל נשים הרות בתחושת מחנק ובחילה. 

קולקציית בגדי ההריון של אבישג ארבל עונה בדיוק על הצרכים של האשה ההרה ומצאנו שמלות חגיגיות לחג שיתנו תחושה נעימה ונוחה עם הגוף ועם תחושת השובע. כאמור, נשים רבות מרגישו כי השובע מגיע יחד עם בחילה ומחנק. בגד שלא לוחץ על הבטן יסייע להקלת התחושה.

אומנם רוב הפריטים שמצאנו בהירים ולא מצאנו פתרון למניעת הכתמים שעתידים לבוא במהלך הארוחה, אבל היי, מגוון רחב של שמלות וחולצות לפחות יש.

אז מה תלבשי לחג?

שמלת אודרי של אבישג ארבל היא שמלה קלאסית, טרנד השמלות בהשראת חולצות מכופתרות ארוכות הגיע גם לשסן הנשים ההרות. שמלת אודרי נוחה ונהדרת מכיוון שהיא יכולה להיות טובה לכל שלב בהריון וגם לשלב ההנקה שיגיע אחרי. היא קלילה והקשירה מודולרית, תוכלי להתאים אותה בהמשך לגזרה שמחמיאה לך.

שמלת אודרי אבידג ארבל

שמלת אודרי אבישג ארבל צילום: שילת מזרחי

גם שמלת המעטפת של אבישג ארבל היא דינאמית ויכולה לגדול איתך ועם הבטן במהלך החודשים. טרנד שמלות המעטפת נמצא בנסיקה אולם לא כולן יכולות להתאים לנשים הרות. אז שימי לב שהשמלה אכן מקיפה את כולך גם כשאת הולכת. 

שמלת מעטפת אבישג ארבל

שמלת מעטפת אבישג ארבל צילום:שילת מזרחי

 השמלה הבאה מעט יותר מחוייטת ומתאימה לנשים שאוהבות להרגיש אלגנטיות יותר. היא כהה ועל כן תהיה סלחנית יותר לכתמים סוררים. טרנד הפפיטה הגיח אלינו לפני מספר שנים וכנראה שהוא יהיה רלוונטי גם להמשך ההריון ואפילו להריון הבא.

שמלת הריון אבישג ארבל

שמלת הריון אבישג ארבל צילום: נוי ערקובי

אין צורך לפרט מדוע חולצות הן פיתרון נהדר לחגים, ניתן לעשות שילובים שונים של החולצות עם חצאיות שונות וכל הטוטאל לוק משתנה. גם החולצה הבאה של אבישג ארבל היא אופציה לא רעה 

חולצת הריון אבישג ארבל

חולצת הריון אבישג ארבל צילום: נוי ערקובי

 אז אם את בהריון ורוצה להרגיש בנוח בארוחות החג, תצטיידי בבגדים שיתאימו למצבך ולא יגרמו לך להרגיש חנוקה. אגב, גם נשים לא הרות יכולות להרגיש נפלא בבגדים האלה, במיוחד אחרי סעודות החגים הדשנות.