עד 35 שקלים: הפעלות לכל המשפחה

החופש הגדול בשיאו ומשפחות רבות יוצאות לנפוש ברחבי הארץ, מצפון ועד דרום. מבחר הצימרים והמלונות רחב ומשתרע על כל אזור בארץ. עכשיו, כשהתמקמתם בחדר, מה עושים? לאן יוצאים מבלי לקרוע את הכיס? מספר המלצות לאירועים ופעילויות לכל המשפחה במחירים סמליים ואפילו בחינם

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/07/21 09:56 יז באב התשפא

עד 35 שקלים: הפעלות לכל המשפחה
מטיילים בישראל, צילום: shutterstock

 

מצאתם צימר או חדר במלון או אפילו התמקמתם טוב באוהל קמפינג, צפון או דרום? זה לא משנה, רכזנו עבורכם המלצות לפעילויות מעשירות לכל המשפחה בעלויות נמוכות ואפילו בחינם. 

דרום-

חודש אוגוסט בצפון הנגב עומד להיות שמח במיוחד. עמותת התיירות שקמה-בשור יזמה שלל אירועים ופעילויות לכל המשפחה, הרבה מהן בשעות הערב הנעימות, או בשעות הבוקר לפני שמתחיל החום. הפעילויות בתשלום סמלי של 10 שקלים בלבד

האירוע המרכזי של הקיץ הוא פסטיבל כדורים פורחים ישראלי, שיתקיים ב19-20 באוגוסט, ובו שמי הנגב יקושטו בכדורים פורחים צבעוניים כחול לבן.

צילום: באדיבות סקיי טרק

למי שכבר לא יכול לחכות עד פסטיבל הכדורים הפורחים, מוזמן להגיע בין התאריכים 8-18 באוגוסט לאזור וליהנות מ"דרום בעשר", הכולל סבסוד עשרות פעילויות וחוויות ברחבי האזור במחיר סמלי של 10 שקלים בלבד!

מבקרים אשר ילונו באזור ייהנו גם מהנחה של 20% מאחת ממסעדות צפון הנגב וגם מלילה שלישי באזור, בעשרה שקלים בלבד!

פעילות נוספת שתתקיים בימים אלה היא "חגיגת לילה במצפה", המתקיים בשיתוף קק"ל. הפנינג לכל המשפחה במצפה גבולות, שיתקיים ב-12 באוגוסט, ובו מגוון דוכנים של אמנים וחקלאים מקומיים, לצד מופעי אקרובטיקה וקרקס, מופע בועות תיאטרלי, אפשרות להתנסות באפייה בתנור מקורי מימי ראשית ההתיישבות בנגב ועוד.

הכניסה ללא עלות.

 

צפון-

הגולן מציע שלל אפשרויות בילוי והנאה בחופש הגדול  לכל המשפחה,

תופעת טבע בפארק הירדן

מה? סיור לילי אור קולי מצחיק ומלמד לכל המשפחה, מדובב בהומור ע"י כוכבי ארץ נהדרת. תוך טיול נינוח בשביל סלול לאורך הירדן הזורם, יפגשו המבקרים את הגחליליות שיספרו על זיהום אור, ייהנו מנגינה על פטריות, מדיטציה עם צבי הצב וריקוד במסיבת טבע עם זיקי הזיקית. המסלול נגיש לעגלות, הפעילות חווייתית ומתאימה לכל הגילאים.

צילום: רוני אלוש

מתי? בכל ימות השבוע בהרשמה מראש בקישור: https://bit.ly/2YSvizv

כמה? לילד 35 ₪ מגיל 3-12 / מבוגר 30 שח מגיל 13 ומעלה.

איפה?  פארק הירדן ליד מושב חד נס, להגעה לתחילת המסלול יש לכתוב בוייז "תופעת טבע פארק הירדן"

לפרטים: 050-6912481

 

בעקבות חיי הלילה בגולן

מה? הקיץ כבר פה ובדרום רמת הגולן זה הזמן לראות גחליליות. קצת לפני שקיעה סיור בעקבות גיריות, עטלפים, זאבים, עקרבים וכמובן גחליליות. בפעילות מדהימה וייחודית של כ - 3 שעות, לאור הירח בשטחים הפתוחים של דרום רמת הגולן. כל הסיורים נגישים לנכים ועגלות.

 

 מתי? מידי ערב, הסיורים מתחילים ב-19:30, נדרשת הרשמה מראש לסיורים 

כמה? החל מ-25 ₪ מחיר לאדם בקבוצה

איפה? מושב רמות

לפרטים: 053-7322170

 

קיץ למשפחות ביקב רמת הגולן

מה?   הביקור ביקב יחל בסיור משפחות חוויתי ביקב בליווי של מדריך יין מקצועי, הכולל ביקור באולם החביות שם היין מתיישן בחביות, הסבר על תהליך ייצור היין מהכרם ועד הבקבוק. להורים תוצע טעימה של מגוון מיינות היקב והמלצות על אירוח יין לקראת חגי תשרי.

לילדים תוקם פינת יצירה מיוחדת של איגרות ברכה מעוצבות ממגזרות נייר, פרי עיצובה של יוצרת מקומית. כל ילד יקבל איגרת אישית אותה הוא יכול להכין לבני משפחה קרובים או חברים שנמצאים רחוק לחג. את האיגרת יכניס הילד לתיבת דואר מיוחדת וצוות היקב ידאג שהאיגרת תגיע ליעדה.

לקטנטנים יוצע קיר ציור ומיץ ענבים

מתי?  1.8-1.9, ימים א'-ה' 8:30-17:30 . הסיור בתיאום מראש

כמה?  משתתף  מעל גיל 6  - 20 ₪.

איפה?  א.ת קצרין 

לפרטים: 04-6968435 

 

קיץ של אריות במבצר נמרוד

מה? משפחות סקרניות וחובבות מסתורין – לכאן! מוזמנות לסיור מודרך במורדות החרמון, באקלים נהדר מול נוף עוצר הנשימה. טיולבתוך מעברי סתרים ואולמות קרירים, סיפורים על שליטים מהוללים ועל 3 אריות בתקופות שונות של המבצר. משך הפעילות כשעה וחצי. הסיור מתאים לכל הגילאים. המסלול אינו מונגש.

מתי? ימי שישי ביולי- אוגוסט, 2/7,9/7,16/7,23/7,30/7, 6/8,13/8,20/8,27/8 סבב ראשון 11:00, סבב שני 13:00

כמה? ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויי מטמון.

איפה? גן לאומי מבצר נמרוד.

לפרטים: 3639*

 

גמלא שלא הכרתם – פקחים מספרים

מה? בחודשי הקיץ פקחי שמורת גמלא מזמינים משפחות חובבות טבע להעמיק ידע: מה מייחד את שמורת הטבע, מה מצב הנשרים והדורסים בשמורה, איך מגיעים צבאים מהרי יהודה להוליד צאצאים בגולן והיכן נמצא המפל הזורם הגבוה בישראל?  .
משך הסיור כחצי שעה ואחריו אפשר להמשיך ליהנות מכל מה שגמלא מציעה למבקרים בה.

מתי? בימי חמישי ביולי–אוגוסט בשעה 14:00.

כמה? ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויי מטמון.

איפה?  שמורת טבע גמלא

לפרטים: 3639* |

 

ניסים ונפלאות על שפת הכנרת

מה? ביקור בגן לאומי כורסי, בין כנרת לגולן. סיור בשבילים מונגשים במנזר יפהפה ועתיק, מפסיפסים מרשימים, מנוחה על ספסל האנרגיות הקסום והייחודי ומסיפורים מסמרי שיער על קרבות וגיבורים  היסטוריים.

ההדרכות מתקיימות על ידי מורי הדרך של מיזם משרד התיירות וידריכו אתכם בשמחה.

מתי? ימי שבת במהלך יולי-אוגוסט 3/7,10/7,17/7,24/7,31/7 |  7/8,14/8,21/8,28/8

כמה? ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויי מטמון.

איפה? גן לאומי כורסי

לפרטים: 3639*

 

ערב של ניסים על שפת הכנרת

מה? ביקור בגן לאומי כורסי, בין כנרת לגולן, רגע לפני שהשמש נעלמת מאחורי ההרים והחום מתמתן והרוח מלטפת. סיור בשבילים מונגשים במנזר יפהפה ועתיק, התפעלו מפסיפסים מרשימים, הירגעו על ספסל האנרגיות הקסום והייחודי וצפו בשקיעה ממקום נס החזירים של ישו הנוצרי.

מתי? בימי חמישי ביולי–אוגוסט בשעות 8:00–19:00. סיור עם מורה דרך  מטעם מיזם משרד התיירות יצא בשעה 16:00, 17:30.

כמה? ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויי מטמון.

איפה? גן לאומי כורסי

לפרטים: 3639*

 

מלך העופות, יצחקי מגלה הגולן ואספסיאנוס המצביא נפגשים בגמלא

מה? גמלא היא השמורה היפה ביותר בגולן. היא אוצרת בתוכה מרחבי נוף גולניים מרשימים, מושבת קינון ובה שלל עופות דורסים, סיפור היסטורי מסמר שיער ואגדה על גילוי המקום שתכניס השראה לכל מטייל והרפתקן חובב טבע והיסטוריה. סיור מרתק בשביל הנשרים- בין עבר, להווה ועתיד, הכל מעניין בגמלא. הסיור מתאים לכל הגילאים. המסלול מונגש. משך הפעילות כשעה וחצי.

מתי? ימי שישי ביולי- אוגוסט, 2/7,9/7,16/7,23/7,30/7, 6/8,13/8,20/8,27/8 סבב ראשון 11, סבב שני 13.

כמה? ללא עלות

איפה? שמורת טבע גמלא

לפרטים: 3639*