הכמיהה לילד: חברת הכנסת שרן השכל משתפת במסע להורות

חברת הכנסת שרן השכל פותחת את הלב ומשתפת בדרך שלה להיות אמא. על הטיפולים, הזריקות והאכזבות שמגיעות תוך כדי עבודה פרלמנטרית אינטנסיבית, בחירות, ומאבקים פנים מפלגתיים היא מספרת בכתבה שנעשתה עליה בערוץ 12, צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/12/19 11:16 י בכסלו התשפ

הכמיהה לילד: חברת הכנסת שרן השכל משתפת במסע להורות
שרן השכל, צילום: מרים אלסטר/פלאש 90

שרן השכל, חברת הכנסת הנמרצת מהליכוד מצטרפת לשורה של נשים ששיתפו בתקופה האחרונה כי נמצאות במאבק לזכות להיות אמהות, בחדשות 12 היא פותחת את הלב, שוברת שתיקה ומספרת על התהליך המורכב והטיפולים שהיא עוברת בכדי להביא ילד לעולם, תוך כדי עבודה פרלמנטרית מורכבת, בחירות, נסיעות להסברה בחו"ל ומאבקים קואליציוניים. 

ביום פתיחת הכנסת ה22 בעת שכולם מתרגשים ומרגישים שידור חוזר לכנסת הקודמת, שרן קיבלה תשובה שלילית נוספת :"היה לי יום לא טוב" היא מספרת "אבל אין מה לעשות מסתכלים קדימה וממשיכים הלאה, קבענו תור לרופא ומתחילים את ההליך מחדש" 

 

 

על הסיבה שבחרה לפתוח עכשיו ולשתף את כולם במסע שלה היא אומרת: "כולם, באמת ממקום טוב, שואלים מה עם ילדים, ולמה את לא נכנסת להיריון, ומה קורה, ואנשים לא מבינים שיכול להיות שאתמול גיליתי שאיבדתי את התינוק שלי, ממש ככה", סיפרה. "קרה לי מקרה, זה היה לקראת תהליך של שאיבה, הייתי מאוד מנופחת, ואחד השרים, לא מכוונה רעה, מסתכל עליי, מלטף לי את הבטן ואומר לי מזל טוב. אמרתי לו 'לא, אני לא בהריון', זה היה מביך והיה לי לא נעים, ואני בטוחה שבסוף זה גם לא נעים להם".

על אף מערכת הבחירות המתקרבת ועל אף שבעלה לא יכול להצטלם איתה היא בחרה להחשף, כי היא מקווה ומאמינה שהרגע בו תהיה אמא מתקרב, וכשזה יקרה היא רוצה לדעת שעשתה הכל כדי לתת תקווה לנשים אחרות