מאמיליס: אצלנו את בוחרת את חווית הלידה שלך

מועדון היולדות 'מאמיליס' בבית החולים 'ליס' חוגג עשור להקמתו עם מגוון קורסי הכנה ללידה, כנסים ואירועים, ליווי יולדות, סיורים בחדרי לידה, הטבות, מבצעים ועוד הפתעות, בואו ותהיו חברות מועדון לקראת הלידה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 15/09/19 15:58 טו באלול התשעט

מאמיליס: אצלנו את בוחרת את חווית הלידה שלך
צילום: shutterstock

מועדון יולדות 'מאמיליס' הוקם ב2009 ועכשיו חוגג עשור של כנסים, קורסים, סיורים, הטבות ומבצעים ובעיקר ליווי צמוד אישי וחם ליולדות. אז אם את בהיריון, חוששת ולא בטוחה לגבי העתיד ומה את הולכת לעבור ורוצה את חווית הלידה שלך בדיוק כמו שאת מדמיינת וחולמת, אנחנו ממליצים לך לקרוא את השורות הבאות ולשמוע מה יש למועדון היולדות של בית החולים 'ליס' להציע לך, איתם בטוח תגיעי ללידה כמו מלכה!

קורסי הכנה ללידה: במאמיליס יש סוגים שונים של קורסי הכנה ללידה, את כל קורסי ההכנה מעבירות מיילדות בכירות מבית החולים. אם את אוהבת לקחת את הזמן ולשמוע כל פעם קצת יתאים לך קורס ההכנה בין שלושה מפגשים בו כל מפגש הוא כשלוש שעות מקיף ורחב הכולל סיור בבית החולים ובחדרי הלידה. במידה ויותר מתאימים לך מפגשים בימי שישי בבוקר, יש למועדון את קורס הכנה ללידה שנקרא "מרתון" הכולל שני מפגשים של 4 שעות. לאמהות יחידניות או לדוברי אנגלית יש קורסים ייעודיים המותאמים להם. להורים הצפויים ללדת תאומים יש קורס מיוחד עבורם התואם את כל ההליך שהם יעברו ועליהם להיות מודעים אליו. קורסי ההכנה ללידה הם בעלות אך אם תבחרי ללדת ב"ליס" תקבלי בחזרה את כספך.

צילום: shutterstock

את והמיילדת: בנוסף לקורסי ההכנה ללידה המלאים יש אפשרות למפגש אישי עם מיילדת בכירה מחדר הלידה של "ליס" איתה תוכלי לעבור סקירה מלאה על כל התהליך, לשאול שאלות, לקבל מידע ולתכנן יחד את הלידה.

חברות במועדון היולדות: מי שמצטרפת כחברה במועדון יכולה ליהנות מהטבות, מבצעים והנחות בלעדיות עבורן, למשל הנחות בלינה במלון היולדות "בייבי ליס", הטבות בשילב, בגדים להריון וייעוץ משפחתי לפני ואחרי הלידה. הנחות בסדנאות שמפעיל המועדון מעת לעת- קורס החייאת תינוקות, התפתחות ועוד. 

הכל מהבית: רוצה לשבת בבית בלי לצאת ולקבל את כל המידע? אין בעיה. קורסי ההכנה ללידה  של "ליס" מועברים גם באונליין בשיתוף עם אתר Time To, במתחם של "ליס" באתר תוכלי למצוא גם מפגש הכנה להנקה, ואת הלהיט הגדול סיור וירטואלי מקיף, שמתחיל במיון היולדות ומגיע גם לחדרי הלידה והמחלקות של בית החולים.

צילום: shutterstock

סיור בבית החולים: עדיין לא החלטת איפה ללדת, או שאת כבר יודעת שבחרת נכון ואת לא רוצה להגיע ללידה ולהכנס ללחץ שאת לא מכירה את המרחב ולא יודעת לאן הולכים ומה עושים, זה בדיוק בשבילך. כמעט בכל יום מתקיימים  שני סיורים ברחבי בית החולים ממיון נשים ויולדות ועד חדרי הלידה והמחלקות.  ניתן להרשם לסיורים דרך האתר של מאמי ליס- https://www.tasmc.org.il/Lis/Mamy-Lis/Pages/Mamy-Lis.aspx 

המרכז ללידה טבעית: רוצה ללדת טבעי וללא התערבויות מיותרות? יש קורס מיוחד בשבילך על איך להתכונן ללידה כזאת, ביקור במרכז לידה טבעית וכמובן הסבר על כל המרחב הטבעי של הלידה אותה תרצי לחוות.

החייאת תינוקות: סדנא מיוחדת וחדשה במאמיליס, שמצילה ונותנת כלים לשמור ולטפל בתינוקך בעת הצורך על ידי צוותים רפואיים שנבחרו בקפידה. ההרשמה לסדנא הבאה ביצירת קשר עם המועדון  באמצעות המייל: mamylis@tlvmc.gov.il או בטלפון  03-6973113 או 03-6974787 

צילום: shutterstock

כנסים ואירועים: במאמיליס מקיימים שמונה כנסים בשנה, אליהם מגיעות נשים בהיריון הרוצות לשמוע ולחוות את בית החולים בדרך הכי מקצועית שיש. בכנס יש הפנינג גדול עם מתנות, הרצאות, פאנל ושאלות של המשתתפות. באי הכנס זוכים לפגוש את מנהל בית החולים פרופ' יוגב, מיילדת בכירה ואחות מוסמכת, הכנס הקרוב יתקיים ביום שלישי – 29.10 בבית החולים וההרשמה אליו תחל בימים הקרובים, גם היא דרך האתר של מאמי ליס.  

זמינות: במאמיליס זמינים עבורך לכל שאלה התלבטות או רצון לקבל מידע באתר, בפייסבוק של "ליס" במייל ובטלפון. 

קרן מנהלת השיווק של "ליס" ושל המועדון סיכמה לנו בכמה מילים את הייחודיות של מאמיליס: "המטרה שלנו במאמיליס היא ליצור את הקשר הראשוני עם היולדות, לעבור איתן את החוויה, ללוות אותן באהבה בכל התהליך, שירגישו בטוחות ושיש להן את כל הידע שהן צריכות לקראת הלידה. כל אישה שמגיעה אלינו רוצה לדעת שמעבר לידיים הכי מקצועיות וטובות יש גם מישהו שמקשיב לה, היא רוצה להרגיש שהיא נמצאת במקום בטוח ושיהיו רגישים לסיטואציה בה היא נמצאת. בעצם המפגש שלנו עם היולדות לפני ובמהלך ההריון ועד הלידה אנחנו רוצים שהן ירגישו שהן הגיעו בדיוק למקום המדוייק להן, ישאלו שאלות ויבחרו ללדת בדרך שלהן. אנחנו כאן בשביל לעטוף אותן ולהראות להן את כל האפשרויות העומדות בפניהן ולעזור להן להגשים את חוויית הלידה שלהן שתהיה הכי טובה קלה ונעימה עבורן." 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן