השתתפה בהגרלה למציאת שם למלונית יולדות והרתה

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/02/18 15:46 ז באדר התשעח

השתתפה בהגרלה למציאת שם למלונית יולדות והרתה
הזוכה המאושרת , צילום: יחצ

לפני כשנה, במסגרת הפתיחה החגיגית של 'פינוקית', מלונית היולדות החדשה במרכז הרפואי שערי צדק, ערך המרכז הרפואי הגרלה בקרב הקהל הרחב למציאת שם עבורה. הפרס – לילה מתנה במלונית לשם הזוכה. רבקה שיינברגר (43) מירושלים, שאחד מתחביביה הוא השתתפות בהגרלות מסוג זה, בחרה שם ושלחה, בתקווה שאולי תזכה. 
 
עברו עשר שנים מאז הלידה האחרונה של רבקה, במהלכן ניסתה להרות בשיטות שונות - דיקור, טיפולי הפריה ותרופות, אך למרבה הצער לא הושג היריון תקין. הצוות הרפואי שטיפל בה קבע כי מפאת גילה המתקדם, יש להפסיק את הטיפולים. 

 


"כאשר התייעצתי עם בני המשפחה לגבי שם הולם למלונית, בתי העירה לי, 'אמא, אבל את לא תוכלי לממש את הזכייה!', כך סיפרה רבקה, "עניתי לה שבבוא העת כבר נדע כיצד לממש אותה". כאשר רבקה השיבה לבתה לא שיערה שעתידים לקרות לה שני דברים משמעותיים שיהוו שמחה גדולה עבורה.
כחודשיים לאחר שליחת השם שבחרה, בבדיקה ביתית גילתה שנגד כל הסיכויים היא ככל הנראה בהריון. 
"בשל גילי המתקדם, חששתי כי העובר לא יחזיק מעמד. אך למרבה המזל, מהלך ההיריון היה תקין לרבות כל הבדיקות השגרתיות שיצאו אף הן תקינות. 


כחצי שנה מאוחר יותר נתבשרנו כי השם ששלחנו הוא הזוכה בהגרלה וברוך השם נולדה לנו בתנו החמישית, עמה זכינו לבלות ב'פינוקית'". חלקה רבקה בהתרגשות.