איך יוצאים לטיולים עם הילדים?

בערב חג הפסח ועונת הטיולים המשפחתיים הכוללת פעמים רבות גם פעוטות, ישנה האצה ניכרת בחידושים בתחום לרווחתם של ההורים והילדים.

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 15/03/18 10:47 כח באדר התשעח

איך יוצאים לטיולים עם הילדים?
טיול עם פעוטות, צילום: שאטרסטוק

ישראל מתגלה בעשורים האחרונים בסקרי ילודה של מדינות ה-OECD  כעומדת בראש הטבלה עם כ-180 אלף תינוקות כל שנה, מתוכם 50 אלף לידות ראשונות. ניגוד חריף למתרחש באירופה, שם פחות ופחות תינוקות חדשים מגיחים לעולם. גם בארצות הברית האוכלוסייה גדלה רק בגלל ההגירה מדרום אמריקה, שהנשיא טראמפ מנסה לבלום בימים אלה. זו אחת הסיבות לשגשוג הגדול בענף מוצרי התינוקות בארץ . יותר מזה, מוצרי תינוקות חדשים, חלקם יקרים מאוד, מיובאים אלינו ונמכרים היטב. ערב חול המועד פסח, עונת הטיולים המשפחתיים כולל תינוקות וטף, יש האצה ניכרת בחידושים המוזרמים לחנויות וגם לרשתות המקוונות. לפי הממצאים של מותג רהיטי התינוקות הוותיק משכל, אפילו ריהוט של חדרי ילדים התרגלו הורים צעירים לרכוש באינטרנט. מדובר ברהיטים הנעים בין 690 ל-1390 שקלים. המותג  שנרכש על ידי קבוצת ויסמן לפני כשנתיים מושק בימים אלו במתכונת חדשה ויפעל בעיקר אמצעות אתר מכירה באינטרנט. מדובר בין היתר במיטות, עריסות, שידות, מזרני תינוקות, מצעים, מגני ראש, כריות הנקה ואביזרים נוספים.

פריט יקר ויוקרתי שהורים טריים נוהגים לרכוש או שמחים לקבל במתנה, היא עגלת תינוק לבכור או לבכורה שלהם. למשל עגלה של המותג ההולנדי Bugaboo . באירוע השקה רב משתתפים של ה-Bugaboo החדשה, המכונה  Fox Bugaboo, שהתקיים באחרונה באולם התצוגה של IBB GROUP, יבואנית בוגבו, יכולתי לעמוד על החידושים הטכנולוגיים שהושקעו בפריט הזה. למשל, מערכת בולמי זעזועים קדמית ואחורית, המאפשרת נסיעה חלקה גם בחול, שלדה קלה (עד מקסימום 10 ק"ג), לקיפול סופר קומפקטי, כך שהעגלה נכנסת גם לתא איכסון קטן במכונית, מושב גבוה, תרומה אקולוגית (הבד של העגלה הזו עשוי מ-92 בקבוקי פלסטיק ממוחזרים), וסולם צבעים מגוון, כולל אדום וצהוב. וזה כמובן עולה: החל מ-5,500 שקלים.

בוגבו

בוגבוצילום: יח"צ

עגלה חדשנית נוספת, שיתוך פעולה של שתי חברות צרפתיות וחברת התעופה אייר פרנס, הניב את  +YOYO של BABYZEN, העגלה הראשונה ולטענת המשווקים גם היחידה, שעוצבה במיוחד לטיסות. היא קטנה, קלת משקל (5.8 ק"ג), מורשית עלייה למטוס, מאפשרת קיפול ביד אחת ויש לה ידית לנשיאה על הכתף. מחירה בגרסה לילודים: 3150 שקלים. ובגרסת טיולון: 2170 שקלים.

עגלת עלייה למטוס

 

 

עגלת עלייה למטוסצילום: יח"צ

עוד מותג עגלות בינלאומי מפורסם, אינגלזינה, השיק באחרונה בישראל את טרילוג'י 2018, עם סל שכיבה "נושם", המאפשר זרימת אוויר סביב התינוק, מזרן אורטופדי עם תמיכה באוזר רגלי התינוק, וטכנולוגיה המוצגת ב"מונעת את תופעת  הראש הפחוס" בשבועות הראשונים. מפתה במיוחד, נדמה לי, הוא המתקן הבלעדי שיש בה, המאפשר מעבר קל של תינוק שנרדם בטיול, אל המיטה שלו בבית בלי שהוא מתעורר. גם לאינגליזינה החדשה יש קשת צבעים מגוונת הכוללת כחול בהיר, כחול ג'נס, חום ערמונים ואפור. מחירה, כולל הטיולון וסל השכיבה, 3790 שקלים.

אינגליזינה

אינגליזינהצילום: יח"צ

 

מותג תינוקות חדש שלקח על עצמו לייבא  לארץ מוצרים שלא היו קיימים כאן לפניו, הוא Bibu Baby. באירוע ההשקה שלו הציגה היזמית אביגיל סוקניק- פטנטים ההופכים את חיי ההורים לקלים יותר. למשל, משייף ציפורניים חשמלי לגילאי 0 עד 10 חודשים, המייתר את הצורך להשתמש במספריים (כל מי שהתנסה בגזיזת ציפורני יילודים, יודע עד כמה זה מסובך), המשייף מגיע עם ארבע כריות שיוף שונות בארבע דרגות חספוס שניתן להחליף עפ"י גילו של התינוק ועובי הציפורן ועולה 170 שקלים. מוצרים חדשים נוספים הם מנשא לתאומים (בישראל נולדים בשנים האחרונות זוגות רבות של תאומים), מנשא לפגים (במשקל 1.8 ק"ג), וכרית הנקה עשויה שכבות ולכן מאפשרת ליולדת להתאים אותה לגובה שלה. את החידושים האלה ניתן להשיג גם באתר המקוון של המותג, שיש לו בנוסף עמוד פייסבוק ועמוד איסטגרם, וגם ברשתות מאמא גורו, בייביסטאר ומוצצים,

משייף ציפורניים לתינוקות

משייף ציפורניים לתינוקותצילום: יח"צ

אסיים בעוד מנשא תינוקות חדש, הנקרא בייבי טרק, של המותג  OUTDOOR REVOLUTIONמבית "קל גב". כשמו כן הוא, מיועד לשאת תינוקות בטרקים וטיולי שטח. יש לו מערכת גב מתכווננת, מושב ורצועות מרופדים, תא תחתון המכיל אירגונית, רגל אחורית מתקפלת המאפשרת להניח את המנשא על הקרקע, עוד. משקל המנשא: 3,17 ק"ג. מחירו: 699 שקלים. הוא מתאים לנשיאת ילד עד 19 ק"ג.

מנשא קל גב

מנשא קל גבצילום: יח"צ