שרה אליאש שוב בהר הבית: "יש כאן מהפך גדול"

אשת החינוך עלתה להר הבית לכבוד ראש חודש, והתרשמה לטובה מהשינויים המתרחשים במקום. אליאש סוברת כי שהיהודים חשים בנוח יותר להתפלל תפילותיהם. "זה עולם אחר לגמרי". צפו בדברים

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 26/01/20 15:52 כט בטבת התשפ

שרה אליאש שוב בהר הבית: "יש כאן מהפך גדול"
אליאש בהר הבית, צילום: מטה ארגוני המקדש

אשת החינוך שרה אליאש הצטרפה היום לעלייה להר הבית יחד עם נשים רבות, ובכך ביקרה באתר לראשונה זה שנים רבות לכבוד ראש חודש שבט. אליאש התרשמה עמוקות מהשינויים החיוביים שעבר המקום ואמרה בהתרגשות. אשת החינוך הדגישה כי בעיניה השינוי הוא בתפקיד המוראביטאת, שהיו רודפות אחרי יהודים ומונעות מהם להתפלל.

"והיום, זה עולם אחר לגמרי, מסבירה אליאש, "אנחנו הולכים פה בליווי משטרתי שאתה מרגיש שהם איתנו. הם אדיבים, הם מחייכים, הם מפרגנים, הם מאפשרים. ובאמת הרגשתי שאנחנו מתחילים לשוב הביתה. מתחילים להרגיש את המקום הזה ולהכניס אותו לוורידים".

אליאש הוזמנה על ידי רינה אריאל , מתנועת נשים למען המקדש, לעלות ערב ראש חודש. העלייה היא לזכר הלל אריאל הי"ד, מדי ראש חודש.  אל הר הבית עלו היום קבוצות נוספות לכבוד ראש חודש טבת שחל מחר, ביניהם כיתת ילדים שעלו לחגוג בר מצווה ועוד עשרות נשים אחרות, כאמור. 

לצפיה בדברים: 

 

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן