מנחת האח הגדול לשעבר מגלה כמה קיבלה בפסיכומטרי

קורין גדעון שיתפה את קהל עוקביה בציון הגבוה שקיבלה בפסיכומטרי | בנוסף נשאלה אם זה מפריע לה שאין בעלה תעודת בגרות: "בגרות זאת גם ממש לא ערובה להצלחה בחיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/08/22 12:18 יא באב התשפב

מנחת האח הגדול לשעבר מגלה כמה קיבלה בפסיכומטרי
קורין גדעון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מבחן הפסיכומטרי הוא אימת כל חייל משוחרר שחזר מטיול של אחרי הצבא. לציון המבחן הזה יש השלכות רבות על מה נבחר ללמוד ולאן נוכל להתקבל. מגישת הטלוויזיה לשעבר, קורין גדעון, נשאלה כמה היא קיבלה בפסיכומטרי ושיתפה בחשבון האינסטגרם שלה את הציון המפתיע שקיבלה.

זה נכון שקיבלת פסיכומטרי מעל 700? כמה? ולמדת אחר כך?

חחחח כן, 740. יש לי תואר במשפטים מאוניברסיטת תל אביב. 

צילום: צילום מסך

בהתחלה הייתה לי דעה קדומה אבל זה כל כך לא מרגש

כידוע, קורין גדעון נשואה לחילי סורוצקין, שהגיע מבית חרדי וחשף בעבר את יחסיו עם הדת. מאז החתונה, הזוג המעניין לא מפסיק להגיע לכותרות. אחרי שחשפה כמה היא קיבלה בפסיכומטרי ומה היא למדה, נשאלה אושיית הרשת מה היא חושבת שבעלה הוא ללא השכלה ותעודת בגרות.

לא הפריע לך שבעלך ללא השכלה אפילו ללא בגרות?

"אפרופו פסיכומטרי. אולי בהתחלה כי הייתה לי דעה קדומה אבל זה כל כך לא מרגש. הוא אחד האנשים הכי חכמים שאני מכירה עם ידע מטורף בכל תחום. הוא מצא דרכים ללמוד כל מה שעניין אותו ובטח אני זוכרת משהו מהבגרויות שלי".

צילום: צילום מסך

"אני בעד לימודי ליבה אבל זה לא אומר שמי שלא למד הוא לא משכיל, זה סוג אחר של ידע וללמוד גמרא מיליון שעות מחדד את המוח לאללה. בגרות זאת גם ממש לא ערובה להצלחה בחיים. שוב, אני בעד, שגם עשיתי תואר, אבל יש גם מלא דרכים".

קורין גדעון במהלך יסחוף מאות דתיים לעסק שלה

כבר שנתיים שאושיית הרשת והמנחה לשעבר קורין גדעון מתפעלת ביחד עם בעלה החרדי לשעבר מעדנייה שמוכרת אוכל לשבת בהזמנה אישית בפריסה ארצית. לקוחות רבים רצו לרכוש מהאוכל המגרה אך התאכזבו לגלות כי למרות הניחוחות היהודיים של האוכל מהמעדנייה, הכשרות שם לא קיימת.

כזכור, בשבוע שעבר השיקה קורין גדעון בפוסט משעשע את תעודת הכשרות החדשה של העסק, מהלך שבוודאי ימשוך עוד קונים רבים והופך את העסק רלוונטי לשומרי כשרות. בפוסט החגיגי כתב גדעון: "שמרנו את זה בבטן, אבל עכשיו אפשר כבר להגיד מזל טוב" והעלתה תמונה עם אולטראסאונד, כרפרנס לבטנה שלה ההריונית