ענהאל שמואלי מתרגשת: "קבלו אותי כמו שמעולם לא חשפתי"

האושייה סרוגה התראיינה למגזין הנשי 'לאשה' והתרגשה לשתף את העוקבים: "כשהייתי ילדה וראיתי את כל הסיפורים מעוררי ההשראה בכל המגזינים, לא חשבתי שיום אחד יכתבו את שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/06/22 15:12 כג בסיון התשפב

ענהאל שמואלי מתרגשת: "קבלו אותי כמו שמעולם לא חשפתי"
ענהאל שמואלי, צילום: יח"צ ענהאל שמואלי

אחרי שהוציאה ספר והפכה למנטורית זוגיות מבוקשת, ענהאל שמואלי משתפת את העוקבים באינסטגרם בראיון שלה לעיתון לאישה. כך כתבה ענהאל המרוגשת: "מתרגשת כל כך, כשהייתי ילדה וראיתי את כל הסיפורים מעוררי ההשראה בכל המגזינים, לא חשבתי שיום אחד יכתבו את שלי במגזין לאישה".

הטיפול הפסיכולוגי הכי טוב - לשפוך את הלב

ענהאל המשיכה: "לפעמים הטיפול הפסיכולוגי הכי טוב זה לשפוך את הלב לאדם הנכון, אז קבלו אותי כמו שמעולם לא חשפתי. תודה לכל מי שלקח חלק ואיפשר לזה לקרות".

תחת הכותרת "לאהוב את ענהאל", נכתב בכותרת המשנה לכתבה: "אחרי הגירושין הדרמטיים של הוריה, ענהאל שמואלי הייתה בטוחה שגם היא תיכשל בזוגיות. היום היא מנטורית ליחסים, מנחת סדנאות וכוכבת רשת עם עשרות אלפי עוקבים, שמשגרת לאינסטגרם את הריבים שלה עם בעלה עקיבא. בראיון לכבוד יציאת ספר פרי עטה, היא מסבירה למה גם אצל שושי ושושה מהמירוץ למיליון לא הכל מושלם".

היום שבו לא נצטרך את יום האישה

בעבר התבטאה שמואלי נגד יום האישה ואמרה: "אז נכון שהיום זה יום האישה, אז חשבתי לעצמי, למה צריך באמת את יום האישה, למה אין את יום הגבר למשל? למה אנחנו צריכות יום האישה? אז חשבתי על זה מלא ואז אתמול עקיבא הלך לגינה עם הבנות כי הוא היה איתם, זה קורה פעם בכמה זמן ולא תאמינו כמה מחמאות הוא קיבל, פתאום קלטתי שוואלה אני עושה את זה כל יום. כל יום. ושום מחמאה אני לא מקבלת, מאף אדם. אף אחד לא אומר וואי הלכת לגינה איזה יופי. אז ביום שבו גברים לא יקבלו מחמאות כי הם הלכו לגינה זה היום שלא נצטרך לחגוג בו את יום האישה".