אין בו פחד: גיא הוכמן חוזר שוב ליעד המסוכן

הקומיקאי גיא הוכמן מוכר בסרטונים שהוא מצלם בסיטואציות שונות, הפגנה נגד הממשלה או יציע של אוהדי הפועל. הוכמן הודיע כי אם ישיג 20 אלף לייקים יטוס לצלם סרטון בטורקיה, למרות אזהרת המסע: "אין ברירה" | צפו בסרטון הקודם של הוכמן במדינה

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/22 15:50 כא בסיון התשפב

אין בו פחד: גיא הוכמן חוזר שוב ליעד המסוכן
הוכמן באוקראינה. איך יהיה בטורקיה?, צילום: ללא

הקומיקאי גיא הוכמן חוזר לטורקיה. אחרי שטס לארץ המוסלמית עם מעצרם של נטלי ומורדי אוקנין, בצל ההתפתחויות המסוכנות הוא מתכנן לשוב. בפוסט בפייסבוק הוא כתב: "אין ברירה. אם יש פה 20 אלף לייקים אני טס חזרה לטורקיה לצלם סרטון שלי מול המחבלים האיראנים".

צפו בסרטון הקודם של הוכמן בטורקיה:

 

חלק מביקוריו הקודמים של הוכמן במוקדי מלחמה ואיזורים רגישים לא עלו יפה, כאשר בעבר הוא הותקף במהלך צילום סרטונים ואף נעצר בדובאי. כזכור, הוא טס לאורקאינה וכתב לפוטין: "פוטין, היר איי קאם".

לאחרונה עלתה אזהרת המסע לטורקיה לרמה הגבוהה ביותר עקב החשש כי איראן תנסה לבצע פיגועים נגד תיירים ישראלים במדינה. היום (ב') התארח גנץ בוועדזת החוץ והביטחון ואמר: "גם לנו יש מגוון אפשרויות פעולה, במגוון יעדים – ופגיעה באזרחים ישראלים תביא אותנו להפעלה שלהן. אנחנו נדע להגיב בזמן, במקום ובאמצעי שנבחר, לכל פעולה תוקפנית של איראן, בכל מימד, ובכל מקום – פיסי או קברניטי".

בשבוע שעבר שיתף הוכמן ציוץ ובו נכתב "אם יהיו פה 1000 לייקים, גיא הוכמן טס לעשות סרטון בטורקיה עם חולצה שכתוב עליה I LOVE ISRAEL", וכתב: "מאתגר". רק שיחזור בשלום!

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן