"הרגשה מיוחדת במינה": מפורסמת נוספת מודיעה כי היא שומרת נידה

אחרי טיילור מלכוב, גם שי מיקה מודיעה כי היא שומרת נידה. יוצאת הריאליטי שנישאה לפני שלושה חודשים, כתבה באינסטגרם: "מאז החתונה אני טובלת במקווה ואנחנו שומרים נידה. ואני פשוט ממליצה לכן גם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/01/22 10:57 טו בשבט התשפב

"הרגשה מיוחדת במינה": מפורסמת נוספת מודיעה כי היא שומרת נידה
שי מיקה, צילום: David Cohen/Flash90

יוצאת האח הגדול והנשואה הטרייה שי מיקה שיתפה את העוקבים שלה באינסטגרם כי היא שומרת נידה. "מאז החתונה אני טובלת במקווה ואנחנו שומרים נידה. ואני פשוט ממליצה לכן גם, זאת הרגשה מיוחדת במינה. בפעם האחרונה שטבלתי, שיתפתי ואמרו שאסור שידעו מתי טובלים. הורדתי מיד את הסטורי ולאחר התייעצות עם הרב, לא אפרסם את זמן הטבילה אבל אמשיך לעודד נשים לקיים את המצווה בדרך שאפשר".

שי מיקה התחתנה עם מאור יפרח לפני כשלושה חודשים, ובניגוד למפורסמות אחרות שהודיעו כי הן שומרת נידה אך הן לא נשואות, היא אכן מחוייבת בכך.

כזכור, השחקנית ואושיית הרשת הצעירה טיילור מלכוב, חשפה כי מאז הכירה את בן זוגה הזמר לירן דנינו, היא שומרת שבת ונידה. את הדברים אמרה מלכוב בתחילת העונה השלישית של "גולסטאריות" שעלתה לשידור ב-29 בנובמבר האחרון. 

לאחר שקידשה לבנות, סיפרה טיילור בהתרגשות רבה: "אני שומרת שבת חמישה חודשים מאז שהכרתי את לירן. התחלתי לשמור בזכותו, יותר בשבילו ואז נכנסתי לזה ומאוד מאוד אהבתי את זה. כאילו אלוהים הביא לי את לירן מלמעלה ב'בום' אחר. בפעם הראשונה שהכרנו כל מה שדיברנו עליו זה קבלה ודת, ארבעים דקות באמצע מועדון. הכי הזוי בעולם".