בסרטון טיקטוק: נבחרה המגישה החדשה של מהדורת התאגיד

"יש לנו חדשות בשבילכם", לאחר סאגה שהתחילה עם פרישת דוריה למפל, מגיעה הבשורה: חושפת פרשת גל אוחובסקי תגיש את המהדורה המרכזית של כאן 11 | "זו זכות גדולה להתיישב על כיסא המגישה הראשית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/11/21 11:16 יא בכסלו התשפב

בסרטון טיקטוק: נבחרה המגישה החדשה של מהדורת התאגיד
תאגיד השידור "כאן", צילום: מרים אלסטר/פלאש 90

מזל טוב: מיכל רבינוביץ', מגישת מהדורת "מבט" לשעבר, נבחרה להגיש את המהדורה המרכזית של התאגיד כל ערב בשמונה. ההודעה פורסמה בסרטון טיקטוק, בו נראית רבינוביץ' מתכוננת למהדורה ואומרת: "יש לנו חדשות בשבילכם". 

כזכור, רבינוביץ' חתומה בין היתר על התחקיר שפורסם לפני כשבועיים על גל אוחובסקי בו נחשפו עדויות על תקיפות מיניות שלו. התחקיר עורר הדים רבים והצית גל של MeToo בקהילה הגאה.

@

♬ -

בחודש נובמבר 2016, לאחר פרישתו של יעקב אילון מרשות השידור, מונתה תחתיו למגישת מהדורת מבט ושימשה בתפקיד עד לשידור האחרון של המהדורה ב-9 במאי 2017. הגישה גם את התוכנית "שבע אקטואלי" עם יועז הנדל ואת "חדשות השבת" במסגרת התאגיד.

קודמתה בתפקיד הייתה דוריה למפל שהודיעה ביוני האחרון כי היא פורשת מתפקידה. לאחרונה הודיעה כי תצטרף לשורות גלי צה"ל ותחל להגיש את רצועת 9:00-11:00, בימי ה', לצדו של העיתונאי אודי סגל. בכך למפל תחליף באופן סופי את העורכת הכלכלית של חברת החדשות, קרן מרציאנו, אשר הגישה את התוכנית בעבר במשך שנתיים וחצי.

רבינוביץ' מסרה: "זו זכות גדולה להתיישב על כיסא המגישה הראשית של השידור הציבורי, לצד צוות נפלא של נשות ואנשי חטיבת החדשות. מבטיחה שגם מכיסא זה אמשיך לקחת חלק בעשייה העיתונאית בשטח ולטפל בסיפורים החשובים, שרק שידור ציבורי חופשי וחזק, יכול להביא לצופיו".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן