והרי החדשות: רינה מצליח תגלם מכשפה בסדרה חדשה

העיתונאית הוותיקה של חברת החדשות ומגישת 'פגוש את העיתונות' בערוץ 12 בטוויסט מפתיע: תקבל תפקיד בסדרה חדשה ותשתף פעולה עם שלמה בראבא ודינה סנדרסון

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/10/21 14:27 כה בחשון התשפב

והרי החדשות: רינה מצליח תגלם מכשפה בסדרה חדשה
רינה מצליח, צילום: Michal Fattal/Flash90

רינה מצליח, מהעיתונאיות הוותיקות בישראל, פונה לאפיק חדש ותשתתף בסדרה חדשה. לאחר שסירבה להשתתף בסדרה 'מנאייכ' בתאגיד השידור, מצליח לוהקה לסדרה החדשה של HOT, "הברווזון המכוער" כך פרסם לראשונה הכתב גיל משעלי ממאקו .

"הברווזן המכוער" היא סדרת המשך לסדרה "אורי ואלה". את התפקיד בסדרה 'מנאייכ', אגב, קיבלה איילה חסון עיתונאית רשת 13 ומגישת מגישת מהדורת "שישי" ו"המטה המרכזי". את הסדרה יצרו דינה סנדרסון, יובל שפרמן ועופר סקר ויככבו בה שלמה בראבא ודינה סנדרסון. בסדרה תגלם מצליח מכשפה.

רינה מצליח מרבה באמירות שנויות במחלוקת בפריים טיים, ואמירות שלה על החרדים ועל מצביעי נתניהו חוללו סערות והיא אף הושעתה לשבוע.

 

במסגרת פרויקט מיוחד של "חדשות הבוקר" בהנחיית ניב רסקין סיפרה מצליח: "אני חושבת שאם הייתי עכשיו בגיל שבו החלטתי להיות עיתונאית, אני לא הייתי הולכת להיות עיתונאית. המקצוע שלי, שאני חשבתי כל החיים שהמציאו אותו במיוחד בשביל רינה מצליח- כי יש בו את כל מה שהיא הכי אוהבת, לקום בבוקר ולא לדעת איפה היא תהיה במשך היום, ושאף יום לא דומה לשני - המקצוע הזה השתנה לגמרי".