מתנצל: איתמר בן גביר בפוסט על בן אל תבורי ואורטל עמר

יו"ר עוצמה יהודית יצא נגד תופעת הניכור ההורי והתייחס לסיפורו של הזמר בן אל תבורי. לאחר מכן הוא פרסם התנצלות: "לצערי פעלתי לא נכון כאשר לא שמעתי את הצד שלה. בכל דיון צריך לשמוע את שני הצדדים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/10/21 22:26 ל בתשרי התשפב

מתנצל: איתמר בן גביר בפוסט על בן אל תבורי ואורטל עמר
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר נאלץ להתנצל בפני גרושתו של הזמר בן אל תבורי, אורטל עמר. בפוסט שהעלה הבוקר (ד') לחשבון הפייסבוק שלו, יצא נגד תופעת הניכור ההורי, לצד דברים שכתב בן אל על גרושתו אורטל עמר.  

"לפני מספר שעות העליתי פוסט שיוצא נגד תופעת ניכור הורי", כתב בן גביר. "צירפתי כתבה שבה בן אל תבורי תוקף את גרושתו. לצערי פעלתי לא נכון כאשר לא שמעתי את הצד שלה. בכל דיון צריך לשמוע את שני הצדדים. שמעתי את אורטל, אינני מתיימר לקבוע מי צודק. מאחל לשניהם שהשלווה והשלום ישררו ביניהם ויגדלו את הילד בשמחה ובשלום, ולטובתו".

הזמר העלה לאחרונה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו ובו כתב כי אין היגיון במערכת המשפט במדינה. "השופטים לוקחים החלטות על דעת עצמם. אסור לי כל כך לפרט אז אשמור את זה לעצמי אבל אני מאמין שעוד המון הורים סובלים מניכור הורי ואקסית שסוחטת אותם בלי סוף יום יום", עוד הוסיף, "השופטת בכלל לא מתייחסת למילים או למכתבים שאני כותב. בקיצור הלוואי ויום אחד בחיים האלה יהיה צדק גם לאבות".