שמע ישראל: שרית חדד יצאה מהארון

הזמרת האהובה בצעד מפתיעה בגיל 42, חדד הוציאה להיט חדש בו חשפה את בת הזוג והודיעה כי היא מפסיקה להסתתר | שר הבריאות ניצן הורביץ מיהר להחמיא: "בהחלט נגעת בי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/21 10:52 יג בתשרי התשפב

שמע ישראל: שרית חדד יצאה מהארון
שרית חדד, צילום: קובי גדעוני/פלאש 90

הזמרת שמרגשת את כל המדינה כבר שנים ארוכות עם להיטים בלתי נשכחים בצעד שהשאיר גם אותנו פעורי פה. שרית חדד הוציאה היום (א') להיט חדש בשם אהבה כמו שלנו, והאהבה של שרית מסתבר היא לבת זוגה תמר יהלומי. 

בת הזוג של שרית היא הזמרת תמר יהלומי. חדד הודיעה על הזוגיות עם אישה בחשבון האינסטגרם שלה. "שיר חדש, כתוב ומבוצע מדם ליבי. הקליפ החדש מציג את האהבה מנקודת המבט שלי על העולם ועל העצמי" כתבה חדד על הקליפ בו היא מחזיקה ידיים עם אישה. 

חדד הוסיפה וכתבה: "היום כשהבנות שלי גדלות במהירות עם עיניים סקרניות, אני שמחה להציג להן את היכולת להיות מה שהן רק רוצות, וללמד אותן שהחופש, הזמן והבחירה מעל הכל. תודה על המשפחה שלי והמקום בו הקריירה והמשפחה התמזגו - זה רגע שלם בשבילי". 


(הלהיט החדש).

שר הבריאות ניצן הורוביץ שגם הוא בן הקהילה הגאה מיהר להחמיא על ההחלטה וכתב לשרית: "נגעת בי, שרית חדד, בהחלט נגעת בי. וכל כך חשוב מה שאת אומרת לבנות שלך ולכולם: כל אחת יכולה להיות מה שהיא רוצה, עם מי ואיך שהיא רוצה. חיבוק גדול".

מילות השים המלאות: 

 

אהבה כמו שלנו 
נוגעת רק פעם אחת בחיים
בחיים כמו שלנו 
זה קשה להחזיק פה ביחד שנים

היא עושה לנו רעש  
ואז מלטפת כמו הגלים 
היא יודעת לגעת 
ועד שהגעת...
 
לא נגעו בי שנים
כמו שבי נגעת 
את מה שבפנים 
לא יסבירו גם אלף שירים
איך שאתה באת
כל רגע איתך 
מנצח הכל בחיים 

אהבה כמו שלנו 
נותנת ללב להרגיש באמת 
לאהוב בכל רגע
לרצות את הנצח מבלי לפחד 

היא עושה לנו שקט  
לפעמים גם צועקת 
בסוף זה נעים  
היא יודעת לגעת 
ועד שהגעת...
 
לא נגעו בי שנים
כמו שבי נגעת…