"זה היה ממש מפחיד" | הלילה הקשה של אור עמרמי ברוקמן בוגר הכוכב הבא

אור עמרמי ברוקמן יצא לטיול של לילה בפארק אבל שום דבר לא הכין את הכוכב הצעיר למתקפה הקשה שיעבור | "נער הפלא" שכולנו התאהבנו בו בכוכב הבא מספר על ההשפלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/21 09:37 יג בתשרי התשפב

"זה היה ממש מפחיד" | הלילה הקשה של אור עמרמי ברוקמן בוגר הכוכב הבא
אור עמרמי ברוקמן, צילום: Shlomi Cohen/Flash90

הזמר והיוצר אור עמרמי ברוקמן שהשתתף בגמר העונה השביעית של הכוכב הבא לאירוויזיון והגיע למקום השלישי שיתף את המעריצים באירוע חריג שהתרחש בסוף השבוע. ברוקמן הותקף באכזריות על ידי מספר רב של נערים, "משכו לי את הבגדים".

ברוקמן סיפר על האירועים באינסטגרם, "אתמול בשלוש לפנות בוקר נסעתי בפארק הירקון על הקורקינט, פתאום 30 נערים התחילו לצעוק עליי", סיפר ברוקמן והוסיף על רגעי האימה: " הם התחילו לבעוט לי בקורקינט, משכו לי את הבגדים, וממש סגרו עליי מעגל ולא נתנו לי לנסוע וצעקו  'זה הוא מהטלוויזיה מהאינטרנט".

אור עמרמי ברוקמן הוסיף וכתב: "אני באמת חטפתי שוק, ניסיתי ולדבר איתם בהגיון ושיתנו לי להמשיך לנסוע אבל הם המשיכו להטריד אותי עד שילד בחבורה צעק תפסיקו. זה היה ממש מפחיד. יש דרך לדבר אחד עם השני, לא משנה מי הוא ומה הוא עושה". ברוקמן החליט שלא להגיש תלונה במשטרה.


(הכוכב הבא לאירוויזיון 2020: אור עמרמי ברוקמן - מה אתה רוצה ממני).

כזכור, אור עמרמי ברוקמן אמנם לא ייצג את ישראל באירוויזיון, אבל הופיע באירוע חשוב לא פחות -  אור עמרמי ברוקמן נבחר להופיע במופע המרכזי לציון 72 שנות עצמאות לישראל, בטקס המשואות בהר הרצל, שאותו ינחו גיא זו־ארץ ואסתר רדא.