מחמ"ד חדש למחוז ירושלים: הרב תומר גרוסמן

הרב ואיש החינוך שהתחיל בכלל בהייטק, התמנה כעת לעמוד בראש מחוז ירושלים בכל הקשור לחינוך הממלכתי דתי. הרב גרוסמן: "אני עוד לומד את התפקיד ואתגריו, אבל חשוב לי לקדם חדשנות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/08/21 20:10 כה באב התשפא

מחמ"ד חדש למחוז ירושלים: הרב תומר גרוסמן
הרב תומר גרוסמן, צילום: באדיבות המצולם

בירושלים החליטו למנות מחמ"ד חדש למחוז, הרב תומר גרוסמן. הרב גרוסמן הוא בוגר ישיבת חיספין, ובכלל החל את דרכו כאיש הייטק במשך שמונה שנים כמנהל תוכנה. בתום תקופת ההייטק, יצא לשליחות חינוכית מטעם הסוכנות היהודית, אז ניהל בית ספר יהודי בניו יורק. אחרי השנים בניו החל את עשייתו החינוכית גם בישראל. מניו יורק החל לעמוד בראש הישיבה "אלישיב " בלוד, והוא בעל שני תארים ולומד כעת לדוקטורט.

הרב בוגר התכנית למנהיגות של מנדל, ומשם הוא מונה למפקח מחוז מרכז וכעת פניו לתפקיד החדש במחוז ירושלים. "אני מגיע גם עם רקע של עשייה פדגוגית וגם טכנולוגית", מספר הרב גרוסמן לחדשות כיפה. הבנתו הרבה בנושא הטכנולוגי תסייע רבות להתמודדות של בתי הספר עם כל הקשור ללמידה מקוונת בזום. "אני עוד לומד את התפקיד ואתגריו, אבל חשוב לי לקדם חדשנות. זאת לצד לימודי הליב"ה ומקצועות החמ"ד. דבר חשוב נוסף הוא יצירת חוסן רגשי ואמוני שהתערערו בשנת הקורונה".

הרב התייחס גם לתקציב המדינה הצפוי להיכנס לחמ"ד ואמר בחיוב, "התבשרנו בשורה נהדרת שהחמ"ד יקבל תקציב כשווה בין שווים. הכספים שהיו בעבר קואליציוניים הופכים כעת לכספים מבוססים בתקציב". הרב מסייג מעט ואומר: "טרם ראינו מה הם הסכומים, וגם התקציב עוד לא אושר, אבל אנחנו שמחים על השינוי ביחס לחמ"ד". לסיום אמר: "אני מודה מאוד למחמ"ד היוצא אלכס גליקסברג ולראש מינהל החמ"ד הגב' שוש נגר על האמון שנתנו בי".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן