חנן בן ארי חושף סוד קטן על השיר ויקיפדיה

זמר השנה מגלה שהשותפה ליצירת השיר "ויקיפדיה", קרן פלס, כתבה שורה אחת בלבד ובעקבות כך זכתה בפרס אקו"ם. בנוסף דיבר על שיתוף הפעולה עם נשים והקשר שלו לאלבום החדש עם ריטה

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/03/21 14:58 כג באדר התשפא

חנן בן ארי חושף סוד קטן על השיר ויקיפדיה
חנן בן ארי , צילום: צילום מסך יוטיוב

"כל הרוסים, הרוסים על סטאלין" שורה אחת ששווה פרס גדול. את השורה הזאת כתבה הזמרת והיוצרת, קרן פלס ביחד עם חנן בן ארי בשיר "ויקפדיה". השיר זכה בפרס אקו"ם שקיבלו בן ארי וגם פלס על שורה אחת בלבד. כך חשף היום (א') בן ארי בוועידת המשפיעים של N12. המפגש ביניהם התחיל בפנייה של פלס אליו בפייסבוק, שסיפרה לו שהיא מאוד אוהבת את מה שהוא עושה, בהמשך הם כבר נפגשו פנים אל פנים. 

בנוסף התייחס בן ארי גם לשיתוף פעולה עם נשים: "אני משתף פעולה עם נשים אבל לא שר איתן", והסביר מה עומד מאחורי ההחלטה שקיבל יחד עם אשתו, "להופיע עם מישהי על הבמה זה מסע רגשי ואינטימי" לכן הוא נמנע מכך ועושה זאת מתוך כבוד ונימוס. בימים אלה הוא משתף פעולה עם הזמרת ריטה, והשניים עובדים על האלבום החדש שלה וכבר נכתבו ארבעה שירים וצפויים גם שירים נוספים. 

בן ארי התייחס גם לפוליטיקה הישראלית ואמר שהלך להצביע בבחירות השלישיות רק כי ביקשו ממנו, אך לא באמת היה לו למי להצביע. בנוסף התייחס לדעותיו הפוליטיות: "מי אמר שאני ימין?"